Even verhaal kwijt

Hallo dames, wil op deze zondagochtend even mijn verhaal en onzekerheden van mij afschrijven. Na gestopt te zijn met de pil had ik de eerste 3 maanden een cyclus van ongeveer 28 dagen. Plotseling was daar toen een cyclus van 21 dagen en mijn vorige cyclus was 40 dagen... Nu probeer ik mijn lijf goed in de gaten te houden en constateerde ik dat ik op 29 april supergladde afscheiding had. Dus ik dacht, hier ergens zal de eisprong komen.... Flink geklust, nu zijn we een dikke 2 weken verder maar nog niet ongi, maar verder ook niks, alleen mijn linkertepel is wat gevoeliger en heb soms pijn in onderrug en lies, maar that's it!! Ik heb totaal niet het gevoel zwanger te zijn ofzo, maar had dan nu toch wel mijn ongi verwacht.... Ga woensdag voor een paar dagen naar Spanje, doe evt. dinsdag voor de zekerheid toch maar een test, anders durf ik toch ook niet zo goed een biertje op het strand te drinken.... Ik ben er veel mee bezig, soms teveel denk ik en vrees dan ook weer dat dat mijn cyclus in de war brengt.... Die onzekerheid elke keer weer en steeds maar checken of je zwangerschapskwaaltjes hebt, ik word er soms niet goed van...

Hoi Saskia,

Vreselijk he, dat wachten en piekeren. Als je inderdaad de 29e je eisprong had, zou je afgelopen donderdag ongesteld moeten worden (ik was zelf de 29e ongi geworden en had afgelopen donderdag mijn ei, vandaar dat ik het weet). Lastig toch als je niet regelmatig bent. Ik probeer nu ook alle signaaltjes op te pikken, maar je moet elke keer weer een maand wachten of het terugkomt of zomaar iets was! Ik ben het nu allemaal maar aan het opschrijven en probeer zo een patroon te gaan herkennen in de volgende maanden (hoop niet dat het nodig is natuurlijk). Ik heb bijvoorbeeld nauwelijks afscheiding (ik kan mijn onderbroeken zo weer in de kast leggen, want het verschil zie je eigenlijk niet tussen gebruikt en niet gebruikt, hihi).
Testen voor je naar Spanje gaat is wel handig, weet je een beetje waar je aan toe bent en kun je rekening houden met je voedsel. Sterkte met wachten, liefs kiki

Hoi Saskia,
Dat wachten en piekeren is heel frusti. We zijn zelf ook druk bezig zwanger te worden, maar tot op heden nog geen geluk. Mijn cyclus heeft nog nooit een voorspelbaarheid gehad dus dat schiet nog niet op. Maar ik heb wel geleerd er niet te veel op te letten. Vrijen wanneer je zin hebt en elkaar "lekker" liefhebben is denk ik het beste wat je kunt doen. Mocht je denken dat je zwanger bent dan is het slim om op je voeding te letten. Verders kunnen we niets ander doen dan afwachten. Wens je een heerlijke vakantie toe en zal voor je duimen. Groetjes, Audry

Ben in jan. gestopt. Tot vorige keer had ik ook 28 dagen, de laatste keer 5 dagen overtijd. Nu ook alweer 1 dag. En ja, is dit een goed teken of zal ik ook een onregelmatigere en langere cyclus krijgen. Ook ik heb een zere linkerborst, af en toe wat lage rugpijn en gerommel in m'n buik. Ik ben benieuwd wat jou uitslag is. Ik krijg toch een beetje hoop. Jij ook? We wachten af.
Succes

He anoniem, als je niet tegen 'gezeur' kan wat doe je hier dan. Zet dan in ieder geval je naam erbij want dit is maar laf. Dat is het fijne van dit forum, hier mag je zo nu en dan lekker even zeuren!!!!

Ank

Hoi meiden
Het is juist fantastisch dat je hier kunt zeuren, en nog mooier,
(bijna)iedereen begrijpt het!!
Gewoon niet reageren misschien zijn er een paar pubers met de computer van hun pa aan het spelen!
Ik begrijp helemaal wat saskia bedoelt,
de dagen duren zo lang als je net voor je ongie-dag zit(de mijne is morgen)
ik probeer er niet teveel aan te denken want als ik goed op schema ben is het morgen, maar ik heb ook wel eens zomaar ineens een cyclus van 30 dagen ipv 25, het is dus voor mij zo en zo spannend tot ik twee weken overtijd ben, ik koop geen tests omdat dat flink in de papieren gaat lopen als je die gein nog een paar maanden moet meemaken.

Laat je nog even weten hoe je test uitviel?
succes, jeanette

Terug
Bovenaan