Hallo dames, wil op deze zondagochtend even mijn verhaal en onzekerheden van mij afschrijven. Na gestopt te zijn met de pil had ik de eerste 3 maanden een cyclus van ongeveer 28 dagen. Plotseling was daar toen een cyclus van 21 dagen en mijn vorige cyclus was 40 dagen... Nu probeer ik mijn lijf goed in de gaten te houden en constateerde ik dat ik op 29 april supergladde afscheiding had. Dus ik dacht, hier ergens zal de eisprong komen.... Flink geklust, nu zijn we een dikke 2 weken verder maar nog niet ongi, maar verder ook niks, alleen mijn linkertepel is wat gevoeliger en heb soms pijn in onderrug en lies, maar that's it!! Ik heb totaal niet het gevoel zwanger te zijn ofzo, maar had dan nu toch wel mijn ongi verwacht.... Ga woensdag voor een paar dagen naar Spanje, doe evt. dinsdag voor de zekerheid toch maar een test, anders durf ik toch ook niet zo goed een biertje op het strand te drinken.... Ik ben er veel mee bezig, soms teveel denk ik en vrees dan ook weer dat dat mijn cyclus in de war brengt.... Die onzekerheid elke keer weer en steeds maar checken of je zwangerschapskwaaltjes hebt, ik word er soms niet goed van...