even verhaal kwijt...

Vandaag naar verloskundige geweest was blij toe.
Gisteravond deed ik m'n sloffen uit hele dikke voeten echt niet normaal moest echt aan wendy van dijk denken in dat surinaamse dik maak pak.... (eigenlijk best grappig als je er zo over na denk...) Maar ik moest toch al urine mee nemen omdat ik de vorige keer ook wat dikke handen en voeten had en in 2 weken tijd 4 kilo was aangekomen maar m'n bloeddruk toen niet bijzonder hoog was.

Vandaag urine onderzocht geen gekke dingen en ze vond m'n bloeddruk ook niet bijzonder hoog. 0,7 kilo aangekomen dus..
maar ze vond m'n voeten toch wel erg dik en wil me
donderdag al weer zien en morgen mag ik 's ochtends alleen maar fruit en veel drinken kamille thee en water en tussen de middag een cracker met tomaat of komkommer en 's avonds gewoon eten en verder dus veel drinken thee en water.
En mezelf in de gaten houden als ik me toch duizelig, erg misselijk, hoofdpijn of sterretjes mocht zien/voelen dan moet ik gelijk bellen.

Maar het kindje maakte het goed goede hartslag, goed ingedaald dus dat was een hele geruststelling. En beter een keer teveel langs komen dan dat er eventueel iets fout zou gaan.

Nou dat was het wel geloof ik fijn om even van me afgeschreven te hebben.

Kus Eefje 37 wk

Hi Eefje,

Daar zitten we hier toch voor: om lekker van je af te schrijven. Iedereen van ons heeft inmiddels wel verlof en lekker de tijd om te schrijven of te reageren.

Gewoon blijven doen dus!

Als je veel vocht vast houdt, kun je ook bleekselderij eten, dat schijnt vochtafdrijvend te zijn. Moet je wel lusten natuurlijk. En inderdaad genoeg water drinken. Het is een natuurlijke reactie van het lichaam dat als het niet genoeg water krijgt, het juist vocht gaat vast houden en dat moet niet! Ik drink altijd veel water en merk dat ik daar nu dus ook profijt van heb. Nadeel is wel dat je vaker moet plassen en je moet al zo vaak als je zwanger bent.

Succes met de laatste loodjes.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan