Even vol trots showen!! (foto's)

Mijn grote stoere kerel Merijn!! Over een maand al weer 5 jaar!!

En mijn kleine batavier!! In juli al weer 3 jaar!! Wat gaat de tijd toch snel!!

Dagje (berekoud) Scheveningen (2 mei 2009)

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Wat een heerlijke zongebruinde koppies hebben ze zeg...??!! En een super foto van jullie samen hoor, leuk is ie!
Hoe is het afgelopen in het ziekenhuis eigenlijk?

Liefs, marieke

Wat een lekkere mannen heb je toch!!!
Ik heb zo genoten van Merijn in Arnhem, iedere keer de plattegrond erbij en zo'n interresse in alle dieren, echt superleuk!!!
Jammer dat het aan zee koud was, maar wel gezellig!!!!

liefs Daan.

Hey Daan,

Leuke foto's hoor!! Maar uhm....die laatste had je wat mij betreft wel achterwege mogen laten. Buiten die charmante foto van Sandra, doet deze ook zeker mee voor de categorie "Moeders mooiste!"......pffffff............. Dank je wel.....ik ben  wederom met mijn neus op de feiten gedrukt dat ook ik een kilootje of 10 teveel Fonske ben!!!! Hahahahaha.....

Liefs Fons

P.s. let niet op het tijdstip....volgens mij ben ik aan de pre-overgang bezig (slapeloze nacht na wakker worden kind, grrrrr.......)

Hee Fonske,

Wat een lekkere mannen heb je toch! En die laatste foto van jou, Merijn en Siebe op het strand is echt super...

Ik geloof alleen dat we vrijdag beter weer hadden, of niet?? Zo had het voor mij wel mogen blijven!!

Groetjes,
Myrna

Wat een heerlijke kereltjes!!!

En op die laatste foto staan jullie érg leuk (goed gedaan Daan!!), jij vooral (na die foto's waar jij niet blij van werd in de dierentuintopic....)!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan