even voor de vrouw die het niet meer weet

Hai,

Ik moet zeggen dat je in een heel moeilijk parket zit!
Ik ken het jammer genoeg uit eigen ervaring, enkel niet dat ik er zwanger van was. Ik heb meerdere keren met de zelfde vreemdgegaan en op gegeven ogenblik drukte het me zo zwaar dat ik het vertelt hebt, ook al de leugens enzovoort erbij. Ook dat ik een x met een vriend naar bed geweest ben, dat niet eens geweldig was. Hij was erg overstuur en ontdaan.... maar we hebben veel mogen praten en hij bleef bij mij en het ging beter tussen ons. Daarna is het echter nog een x gebeurt dat ik vreem ben gegaan met degene met wie ik al vaker was geweest... dom dom dom... dit krijg je als je nog contact aanhoudt, tenminste bij mij. Ook dit heb ik opgebiecht en dan kan een klap niet harder zijn..
Nu heb ik het contact echt verbroken en we hebben weer veel kunnen praten mn man en ik en we zijn gelukkiger als ooit. Ook hij is finaal tegen vreemdgaan en ik denk de meesten diep in hun hart. Ik zou niet met het schuldgevoel kunnen rondlopen, ben blij dat ik ooit de beslissing nam het te zeggen en dat het nu goed is.

Ik zou dus zeggen bespreek het, leg alles uit hoe het gegaan is... er ligt ook wat bij je man.,.. je chat niet zomaar enzo.. praat hiermee niet goed, maar dat was bij ons wel zo en dat erkende mn man zelf later..

Heel veel sterkte in alles!

A
 
Terug
Bovenaan