even voor me duimen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort ook actief op hyves en nu zie ik net het hyves adres van mijn vroegere jeugdvriendin. Was zeker 13 jaar elke dag bij haar of zij bij mij. Ze komt van oorsprong uit aruba en is 12 jaar geleden terug gegaan. We zijn daar toen nog heen geweest voor onze huwelijksreis en helaas heb ik daarna (ondanks vele pogingen van mijn kant) niets meer van haar gehoord. Er zijn nu nog dagen dat ik haar ontzettend mis.
Nu kwam ik via een andere oude vriendin dus achter haar hyves adres en heb ik gewoon een berichtje geplaatst. Nu ben ik heel erg zenuwachtig of ik daar wat op terug hoor. Ik hoop het zo ontzettend en ik las ook dat ze vanaf januari in Nederland is. Nu weet ik niet of dit voor altijd is of voor een vakantie maar hoop zo dat ze reageerd.

Willen jullie voor me duimen.
Ga zo maar even bij de computer weg want nu kijk ik elke vijf minuten of ze heeft gereageerd en dat is niet verstandig.

Groetjes van een zenuwachtige Inge

Spannend is dat he. Zo heb ik ook een aantal jeugd vrienden en vriendinnen terug gevonden. Hyves is echt geweldig. Ik hoop voor je dat ze iets laat horen. Ik heb trouwens geen 1 negatieve reactie gehad hoor, iedereen vindt het leuk iets van vroeger te horen. Ik zal voor je duimen. En hier is mijn brandend kaarsje voor good luck

Hoi Inge,

En al wat gehoord. Ik heb voor je geduimd vandaag.

groetjes Mariska

Hoi,

even een update. Ze heeft mijn uitnodiging in ieder geval geaccepteerd. Nu heb ik haar een berichtje gestuurd en hoop dat ze daar op antwoord. Ik weet niet of ze in Nederland of Aruba zit maar anders zitten we ook nog met het tijdsverschil.

Bedankt voor het duimen en nu maar hopen op een hernieuwde vriendschap.

Groetjes
Inge

en en en en en en ???

nog wat gehoort??

ben ERG nieuwsgierig

hahahah

succes       groetjes moekje

Hoi Meiden,

Ik heb inmiddels een berichtje van haar gehad. Ze woont nog op Aruba bij haar moeder en is inderdaad bezig geweest om weer deze kant op te komen. Ze heeft heel veel ellende meegemaakt: haar zoontje is met zes maanden geboren (leeft nu nog wel is inmiddels 5) en twee jaar geleden heeft ze een dochtertje gekregen dat na een paar dagen is overleden. Ik baal nu ontzettend dat ik er niet voor haar heb kunnen zijn en hoop nu heel erg op een hernieuwde vriendschap. Baal er wel een beetje van dat ze zo ver weg woont zou het liefst in de auto stappen en naar haar toe gaan . Dat kan nu natuurlijk niet. Ik heb wel begrepen dat ze volgend jaar opnieuw gaat proberen om zich weer in Nederland te gaan vestigen. Ik hoop ontzettend dat ik haar dan weer kan zien.

Groetjes en bedankt voor jullie interesse.
Inge

Ach, wat een triest verhaal!! Niet makkelijk dat ze zo ver weg zit!

Terug
Bovenaan