even voor stellen

A

Anoniem

Guest
halle dames

ik ben suzette ben 24 jaar woon 2 en half jaar samen met mijn vriend

ben sinds vorig jaar november gestopt met de pil, en nu ben ik zwanger

probleem is kweet niet hoelang, want mijn cyclus was onregelmatig laatste half jaar rekende ik telkens 2 x 28 dagen en dan werdt ik ongi nu ben ik zwanger maar nu weet ik niet hoelang , ben al bij de verloskundige geweest en zij kon het niet goed zien omdat het te ver ligt, normaal ligt je baarmoeder op je blaas bij mij ligt die erachter,

moet morgen ( maandag) naar het ziekenhuis voor een inwendige echo om uit te sluiten hoever ik ben, zelf denk ik dat ik nu bijna 8 weken ben,

heb niet zoveel klachten af en toe   pijnlijke tepels soms misselijk en opboeren en vaak last van me banden onder in me buik ( ongi krampen)

heb 1 vraag als ik ga slapen slaap ik heel diep ( slaap nooit diep) en de laatste paar dagen droom ik over miskramen enzo is dat een voorteken of komt het door dat ik er toch onbewust bang voor ben?

wie kan mij helpen

greetz suzette

tenzij je paranormaal begaafd bent, zou ik zeggen dat het je eigen angsten zijn.
ik ben voor de vijfde keer zwanger en heb 1 geboren kind, ben nu 12 weken zwanger.
tijdens al mijn zwangerschappen droom ik over miskramen soms terecht en soms onterecht, maar dat had dus met mijn angst te maken...snachts verwerk je dingen waar je overdag niet aan toe komt.
Zwanger zijn maakt je onzeker...je ziek voelen is vaak een goed teken is mijn ervaring...zolang je je zwanger voelt zit het vaak gewoon goed, pas als je helemaal geen klachten hebt zou het misschien niet goed kunnen zitten....maar dat hoeft niet...sommige vrouwen hebben echt nergens last van.
Verder is het gewoon afwachten....denk positief, ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben.

Hee meid,

Ik herkende je naam. Je hebt een   tijd op het zwanger worden forum rond gezworven en met je NOD het ik een keer heel erg met je meegeleefd, fijn dat het nu toch zo ver is. Omdat je iets heel graag wil, ben je natuurlijk bang dat het misgaat. Maar probeer positief te zijn 95% van alle zwangerschappen gaan goed, en waarom zou jij daar niet bij horen.

Geniet.

Liefs
talke

thnx dames ik denk wel positief en ben niet bang voor een miskraam alleen droom er wel over dat was alleen me vraag ,

ik voel me lekker maar is nog wel wat onwerkelijk morgen een inwendige echo misschien dat dat wel iets werkelijk geeft,

en ga zeker voor 100% ervoor

greetz suzette

Denk altijd positief..juist als je negatief gaat denken dan gaat je lichaam er juist op reageren. Iedere zwangerschap is anders en trek je vooral niet aan alle vethalenvan mensen die ook wat onzekerhied hebben over hun zwangerschap. (uit allle respect voor ze)

meid het beste is geniet van je zwangerschap en dat is ook heel goed voor de kleine!!!

groetjes!!!

Terug
Bovenaan