even voor stellen

hallo dames
ik kom hier voor het eerst.
ik heb afgelopen dinsdag een curretage gehad, ik was 11 weken zwanger maar het hartje klopte niet meer.
nou heb ik een vraagje.
waneer mag je weer gemeenschap hebben.
want dit is mijn eerste miskraam dus ik weet nog niet hoe het allemaal gaat.
ik hoop dat jullie mij hier over kunnen inlichten.
groetjes samie

Hoi Samie,

Ik heb een goeie 11 weken terug ook een miskraam gehad. Ben niet gecurreteerd, want dat hoefde niet. Maar tegen mij werd er gezegd dat je meteen weer aan de slag mocht hoor. Het kan geen kwaad. Als je lichaam er weer aan toe is, dan accepteert het toch wel weer een nieuwe zwangerschap.

Bij mij was dat ook het geval. Ik ben dus nu weer in verwachting, gelijk dus na mijn miskraam weer zwanger geraakt.
Dus het kan wel. Ik heb morgenochtend mijn eerste echo. Ik ben als het goed nu zo'n 10 a 11 weken ver.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes met het opnieuw zwanger raken

Groetjes Demi

Hoi Samie,

Ik heb 2 keer een mk. gehad en ook bij beide keeren gecureteerd.
De artsen haden tegen ons gazegd zodra de bloeding gestopt is mag je weer gemeenschap maar voor de berekening van een eventueele zwangerschap adviseren ze om eerst te wachten tot je eerste menstruatie.
Heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam en doe vooral heel rustig aan.

Veel liefs,
Carolien

Allereerst vind ik het heel erg voor je wat je hebt meegemaakt.Mijn arts vertelde mij dat ik een week na de curretage weer gemeenschap mocht hebben.

Sterkte verder en liefs

Terug
Bovenaan