even voor stellen

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier nou ja had 1 topic een keer geplaatst maar verder ben ik eigenlijk
nog niet gekomen want het gaat hier allemaal nog niet zoals het moet maar goed daar over straks meer

ik zal me even voorstellen
ik ben jolanda en woon samen met mijn vriend patrick
en samen hebben we 2 zonen
tim van 11-4-2004
en daan van 25-1-2007
ik hoop dat ik sommige mensen kan helpen en andersom natuurlijk ook

zoals ik net al zei ik had een keer een topic geplaatst maar kan hem niet weer vinden of worden die na een tijdje verwijderd?

nou ik hoop dat ik hier nog wat kan leren en gezellig kan mee babbelen
heb er wel zin in

groetjes jolanda
mama van tim en daan

Hoi Jolanda,

wat jammer dat het nog niet helemaal lekker gaat. Welkom hier en schrijf maar lekker van je af...

Even kort: Ik ben Ilona en woon op een binnenvaartschip samen met mijn man Mattijs en dochter Laura (13-01-2007).

Nogmaals welkom en hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Groetjes Ilona

Ha Jolanda!
Welkom op het forum! Wat jammer dat het thuis nog niet zo lekker gaat, als je er meer over kwijt wilt schrijf hier lekker mee.
Ik ben Sonja, 27 jaar, mama van Evi sinds 6 januari.

groetjes

Bovenin staat een hokje 'maand'. Dat kun je veranderen in 'kwartaal' en dan kun je je topic vast wel weer terugvinden. Welkom bij de groep!

Hoi Jolanda,

Welkom!!! Ik ben ook nog niet zo lang op het forum maar ik vind het hier erg gezellig en je krijgt er veel tips.
Ik ben Monique, 30 jaar en heb een dochtertje Emma, zij is geboren op 5 maart 2007

Groetjes

hoihoi

welkom en schrijf maar lekker mee hoor.

ik ben chantal 22 jaar en sinds 27 februari moeder van stef en ik ben getrouwd met michel (17 augustus 2006) was toen iets meer dan 3 maanden zwanger van stef hihi.

groetjes chantal

Terug
Bovenaan