even voor stellen

hoi ik ben anouk en ben als het goed is morgen 10 weken ik krijg morgen mijn eerste echo ben zo zenuwachtig.ik weet niet of het goed is en maak me ook zorgen heb geen zwangerschapskwalen maar heb ook geen bloed verloren echt je wordt gek van je zelf maar nog 1 nachtje slapen en dan weet ik meer.

Heey Anouk,

Welkom hier en heel veel plezier morgen!!! :)
Ik heb zelf wel enorm veel zwangerschaps kwalen, veel misselijk en draaierig. Ben zelfs al eens flauwgevallen. \heel anders dan bij de eerste.
Verder komt de maagzuur al om het hoekje kijken. Die had ik bij de vorige wel en ook tot bijna aan het eind toe haha.

Groeten Wendy

Heey Anouk,
Gezellig dat je er ook bij komt. Spannend he die eerste echo. Ik heb aanstaande dinsdag mijn derde echo en tot nu toe was alles steeds goed, maar het blijft toch spannend. Veel plezier iig :))
Ik ben morgen (zaterdag) 10 weken.

Groetjes

hoi hoi

leuk dat je erbij bent
ja spannend he zo'n echo maar ook leuk hoor!
ik heb zelf ook weinig last van kwaaltjes behalve dat ik soms het idee heb dat mijn borsten nog uit elkaar zullen klappen hihihi
ik ben zelf 8 en een halve week zwanger en mag maandag voor de tweede echo...blijft spannend
geniet ervan

groetjes mamabeer

nou ik heb hem gehad vandaag wat mooi is dat om het te zien bewegen en het hartje gaat ook zo snel echt super ik ben nu 10 weken en over een week of 2 nog 1 kan nu al niet wachten om het te zien

Terug
Bovenaan