Even voorstel

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben Ilse en ben 27. Wij gaan vanaf januari 2006 stoppen met de  pil en  meteen  voor het eggie. We zien wel wat er gebeuren gaat.

Ik lees al een tijdje jullie verhalen mee en zoals er wel vaker wordt gezegd is het erg verslavend.

Ik ben hier misschien een beetje vroeg, maar ik heb eigenlijk een vraagje. Ik heb gelezen dat je foliumzuur moet slikken. Wanneer moet je hiermee beginnen?
Ik heb namelijk verschillende dingen gelezen en nu weet ik het niet meer !!

Ik hoop dat iemand van jullie  mij hiermee kan helpen.

Zijn er nog meer meiden die pas in januari 2006 gaan beginnen?

Groetjes van Ilse

hoi ilse,

ik ben naar de huisarts gegaan en vertelt dat wij graag zwanger wilde worden en dat ik met de pil ging stoppen.
Ik wilde daar nog wel 2 maanden mee wachten.
de huistarts heeft me wat info gegeven en gezegt dat het wel verstandig wad om met foliumzuur te beginnen.
Het was nooit te vroeg om daar mee te beginnen.
Dus de huisarts zal je dat ook wel vertellen.
waarschijnlijk is het dan nu de tijd dat jij ook aan de foliumzuur begint nu als je in januari wilt stoppen met de pil.
Hopenlijk ben je nu wat wijzer geworden succes ermee en houd me op de hoogte.

liefs fenne

Hoi Fenne,

Bedankt voor je reactie.
Zoals ik het lees, kan ik inderdaad maar beter vast beginnen met de pil

Stop jij ook in januari 2006 met de pil?

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes van Ilse

Hoi Ilse,

Spannend hè om met de pil te stoppen. Ik ga ook stoppen met de pil maar ben door berichten op deze site gaan twijffelen of ik in januari zal stoppen om al eerder.

Misschien is het wel goed om ook langs de huisarts te gaan en eens wat informatie op te halen. Ook dingen als foliumzuur en andere suppelmenten zijn voor onze wens heel belangrijk!

Succes met zwanger worden!

liefs Bientje

Terug
Bovenaan