even voorstellen...1e ronde

A

Anoniem

Guest
He allemaal,

Ik ben nieuw hier.

Na 1,5 jaar 'zeuren' bij mn vriend ben ik dan toch eindelijk met de pil gestopt. 22 april nam ik de laatste. Dus dit is onze eerste ronde. We klutsen volgens het boekje (nou ja...als mn ei sprong op de 14 e dag ligt natuurlijk). Volgens diverse internetsites zou ik mn eisprong morgen moeten hebben. Gister dus geklust en woensdag gaan we dr ook voor.

Heb afgelopen zondag wel mens. pijn gehad??? Schrok me dood...dacht dat ik ongesteld zou worden..maar het bleef bij licht buikrampen en wat lichte pijn in mn onderrug. Hoort dit bij het ontpillen of is het iest anders??

Hoop niet dat ik er teveel in op ga, want heb gehoord dat je dan dus niet zwanger wordt. Ik weet dat dit pas mn eerste ronde is.maar toch hoop ik al.

De 23e is mn nod dag...duurt nog zo lang .

Iedereen succes!!

Knufje 1981

Hoi hoi,

Welokm hier op het forum. Ik ben Ronda 24 jaar heb een vriend
van 36 en ben januari dit jaar gestopt met de pil. Ik heb vorig jaar
juni een miskraam gehad maar had daarna veel last van mijn ongi.
November vorig jaar voor het laatst mijn menstruatie elke keer
naar de ha bleodprikken en had ik zondag 2 april hele lichte
bleodverlies een paar dagen en toen weer niks. Maar vorige week
goed ongi geweest, dus starten we in ronde 1 nu officieel.

Het is ons eerste kindje ik wens jou net als alle andere meiden
heel veel succes met zwanger worden en heel veel klusplezier
toegewenst. Mijn NOD valt op 29 mei.

Veel liefs Ronda

Hoi Ronda,

Bedankt voor je terugmelding. Ik ben ook 24. Wat rot voor jullie dat je een miskraam hebt gehad. Dat zal best een moeilijke tijd geweest zijn.  Maar nu met volle moed er weer tegen aan he?!

Succes!

Knufje

Hoi 1981!

Welkom hier!
Spannend allemaal dat zwanger worden. Ook ik zit in de eerste ronde. Ben in april gestopt met de pil. Ik ben helaas gister ongi geworden. Dus ik ga straks lekker door voor een 2e ronde!!
Nu al zin in.
De pijntjes waar jij het over hebt heb ik ook gehad. Na een week kreeg ik ook het gevoel dat ik ongi moest worden en had ook rugpijn. Dat is eigenlijk een beetje gebleven tot gister. Denk zelf dus dat het bij het ontpillen hoort.
Ook ik heb mijn man helemaal suf moeten praten zodat hij ook eindelijk er helemaal voor wilde gaan. Hij is gek op kinderen maar ook op zijn vrijheid!

Maar goed ben beniewd hoe het allemaal bij jou gaat verlopen!
Succes en hou ons op de hoogte!!

Liefs Yvonne

He Yvonne,

Mn vriend wil ook heel graag kinderen maar vind zn vrijheid ook heel erg belangrijk. hahaah....wat zijn mannen toch hetzelfde he!

Hmm...beetje jammer dat je die pijntjes herkent. Nou ja...we zien wel he. Gewoon lekker klutsen. Dat vinden de mannen dan wel weer leuk...hahah.

Succes!

Knufje 1981

Hoi Knufje,

welkom op het forum!
Duurt lang he zo'n maand. Ik kijk al twee weken uit naar mijn NOD van 15 mei. Nu nog een week. Zucht.... herb helemala geen zwanger-verschijnselen (althans nietmeer want vorige week dacht ik van alles te voelen). Nou ja, we zien wel.

Heb al 1 kindje, een schat van een jochie en nu dus voor nummer 2 (ronde 2).

Heel veel succes met zwanger worden en geduld hebben!

Groetjes,
Mienetje

Hee welkom hier!!
Tuurlijk hoop je dat het ook in de 1e ronde al raak is, zal lekker meeduimen voor je.
Maar zoals je hier veel zal lezen is ontpillen ook de orde aan de dag en duurt het vaak  wat langer. En wat is er veel mee bezig zijn......geniet ze lekker......
Maar je moet niet gaan klutsen hoor, eitje moet heel blijven haha.
Klussen is veel leuker
GreetzDaisy (ronde 7, eerste kindje)

hallo welkom op dit forum!!!
ik ben ook net nieuw hier...
ben 25 ,en we zijn met ronde 11 bezig...
wil je veel succes en klus plezier toewensen.

xxxtam80

Terug
Bovenaan