Even voorstellen + een vraagje

Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum dus zal me eerst even voorstellen. Ben trotse moeder van 2 kinderen en ong. 5 wk zwanger van de 3e. Ondanks dat het de 3e keer is vind ik het allemaal superspannend.

Mag ik zo vrij zijn meteen een vraag te stellen:
hebben jullie in de eerste weken ook last gehad van buikpijn/trekkende pijn in onderbuik. Ik herken dit niet van mn vorige zwangerschappen en ben nu erg bang dat ik een miskraam krijg. Heb hier nu 2 dagen last van. HEb verloskundige gebeld maar in dit stadium kunnen ze me geen zekerheid geven. Het is dus echt afwachten.

Wie zijn er in febr. 2011 uitgerekend?

Gr. memmiepemmie
 
Hier ook hoor... Ben vrijdag 6 weken en heb ook een trekkend en zeurend gevoel in mijn onderbuik... Dit zijn waarschijnlijk gewoon je darmen.. Ik heb dit bij Noah ook gehad en het is toch echt allemaal gewoon goed gegaan.. Ik dacht dat dat toen rond een week of 10 over was...

Groetjes Miranda
 
Hoi,

Als eerste natuurlijk gefeliciteerd!
ook ik ben zwanger van de derde. Zo met 5,5 week een hoop getrek gevoeld in mijn onderbuik, naar mijn idee kwam dit doordat mijn lichaam weet wat het moet doen en al vroeg zijn werk gaat doen. Ook mijn darmen gingen al snel daarna schuiven, ondertussen 8,5 week zwanger en je begint het al aardig te zien....

Groetjes Danielle
 
Ook ik voel het regelmatig trekken in mijn buik. Toch een beetje het ongesteldheidsgevoel. Voeg je jezelf nog even toe an de februarilijst? Staat op pagina 1.
 
hoi!!

Ik ben zwanger van mn tweede kindje.
Ik heb al dagen last van zeurende trekkende pijn..
Het is niet acuut. maar gewoon vervelend!
Het is gewoon het groei van de baarmoeder. alles gaat weer rekken etc.

Nu lig k plat, had net pijn!!!aan mn darmen... het is net of de darmen mijn keel inschieten!! zo hoog voel ik het momenteel.
Nu ik plat lig, voel ik niks meer :D
Wie toekomstige mama's hebben dat ook??

Liefs Ilse
 
Terug
Bovenaan