A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
zal me even voorstellen!
Dolfijn27 ben 25 jaar oud.
Woon samen met m`n vriend alweer 7 jaar!
Heb al 2 kids een an bijna 6 en een van anderhalf !
Woon in NH vlakbij Alkmaar.
En nu mijn ding/vraag
Ik hoop dat iemand een idee heeft wat er is !
Ben ik gewoon te ongeduldig!
Ik heb een bijzondere vraag, slikte de pil heb wel gemeenschap gehad een paar dagen, niets bijzonders dacht ik.
Tot ik na de laatste avond (met geslachtsgemeenschap) ziek werd en moest overgeven.(griepje denk )
Niet verder bij nagedacht op dat moment en toen kreeg ik last van zwangerschapsverschijnselen , misselijk,grotere tepels en montgomerybobbels meer,aders op je borsten(enorm veel)en lage rugpijn.
Dus ik dacht ik stop met de pil en ik zie wel hoe hetzit, mag dan natuurlijk niet de pil doorslikken!
Wordt je natuurlijk eerder ongi(zou je denken)
Heb 2 dagen allen slijm verloren met een beetje roze en verder helemaal niets.Gister zou m`n eigenlijke echte ongidag zijn als ik de pil had door geslikt maar niets te voelen of te zien hier
Heb al wel een testje er tegenaan gegooid maar ja tot nu toe nog neg.
Heb al 2 kids heb dit nog nooit meegemaakt.
Komt het iemand bekend voor!
We wilden nog niet zo snel voor een derde maar hebben nu beseft dat als het nog niet zo mag zijn dat we zwanger zijn het niet lang meer hoeft te duren van ons
Groetjes Dolfijn
zal me even voorstellen!
Dolfijn27 ben 25 jaar oud.
Woon samen met m`n vriend alweer 7 jaar!
Heb al 2 kids een an bijna 6 en een van anderhalf !
Woon in NH vlakbij Alkmaar.
En nu mijn ding/vraag
Ik hoop dat iemand een idee heeft wat er is !
Ben ik gewoon te ongeduldig!
Ik heb een bijzondere vraag, slikte de pil heb wel gemeenschap gehad een paar dagen, niets bijzonders dacht ik.
Tot ik na de laatste avond (met geslachtsgemeenschap) ziek werd en moest overgeven.(griepje denk )
Niet verder bij nagedacht op dat moment en toen kreeg ik last van zwangerschapsverschijnselen , misselijk,grotere tepels en montgomerybobbels meer,aders op je borsten(enorm veel)en lage rugpijn.
Dus ik dacht ik stop met de pil en ik zie wel hoe hetzit, mag dan natuurlijk niet de pil doorslikken!
Wordt je natuurlijk eerder ongi(zou je denken)
Heb 2 dagen allen slijm verloren met een beetje roze en verder helemaal niets.Gister zou m`n eigenlijke echte ongidag zijn als ik de pil had door geslikt maar niets te voelen of te zien hier
Heb al wel een testje er tegenaan gegooid maar ja tot nu toe nog neg.
Heb al 2 kids heb dit nog nooit meegemaakt.
Komt het iemand bekend voor!
We wilden nog niet zo snel voor een derde maar hebben nu beseft dat als het nog niet zo mag zijn dat we zwanger zijn het niet lang meer hoeft te duren van ons
Groetjes Dolfijn