even voorstellen en een vraagje....

hallo ,

ik ben ilona en ben 28 jaar, we hebben een dochter van 7 en een zoontje van 4,

we zijn nu de eerste maand bezig om zwanger te worden en ik had vanmorgen een heel lichte streepje op een sensitest,,,, zal het dan nu al raak zijn ????

zijn er nog meer vrouwen die ook een heel licht streepje hadden en die ook zwanger waren?

denk dat ik toch nog maar een test erbij ga doen die doe ik dan morgen ochtend

pppfff spannend hoor

alvast bedankt voor evt reactie

Hi!

Ik heb ook echt een heel licht streepje gehad. Het was bijna niet met het blote oog te zien. Ik heb er een foto van, kijk maar op http://www.babybytes.nl/FotoQuest/Q9 Het is de 3e foto. Ik heb in totaal 8 testen gedaan, haha.... Maar ik was toch echt zwanger! Anders kan er ook geen (licht) streepje verschijnen....

Heel veel succes!

Liefs, Nicole

Hallo
Ook ik had een heel licht streepje, bijna niet te zien, maar ik was wel mooi zwanger!
Ik had de dokter nog gebeld om te vragen of ik toch niet helemaal zwanger was en ik kreeg als antwoord dat ik niet een beetje zwanger kon zijn ;-)
De volgende dag deed ik nog een test en toen was er echt duidelijk (niet heel erg sterk, maar hij zat er) een streepje te zien.

Succes, spannend hoor
Liefs Ilse

@nicole ik heb het gezien , net als bij alleen was hij bij mij wel iets donkerder bij de tweede net was het nog beter te zien.....

@ilse dat zou ook echt een reactie van mij kunnen zijn om dat aan de dokter te vragen...
ik ben er nu toch wel heel zeker van dat het zo is,
maar toch blijf ik het heel spannend vinden vooral de eerste tijd...

maar ook daarna kan er nog van alles gebeuren, zoals mijn dochtertje die zich met 29 weken al aanmelde gelukkig hielpen de weeenremmers en bleef ze tot 39 weken zitten, was wel een zware tijd
toen ze eenmaal mocht komen sloegen de opwekkers niet aan vanwege de lange tijd remmers
en duurde het 3 volle dagen voor ze werd geboren.
3 dagen weeen was niet leuk.

hopen dat het nu genieten word

Ik sluit me aan bij swiepei, streep is streep!!!

Misschien over een paar dagen een clearblue digital doen? Dan staat er gewoon duidelijk zwanger. en ook nog hoelang!

gefeliciteerd.

Hoi,

Ik had ook een heel licht streepje. Deze was zo licht dat ik van mijn vriend nog een moest halen. Dit was een Clear Bleu en daar staat overduidelijk ZWANGER op. Maar een streep is inderdaad een streep. Zonder HCG hormoon in je lichaam komt er echt geen streep dus Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan