Even voorstellen en een vraagje...

Hallo allemaal,

Ik ben Natascha, 30 jaar en zwanger van m'n eerste kindje. Ben nu 6 weken zwanger en als alles goed gaat, komt er eind januari een kleintje. Vorige week heb ik wat last gehad van miselijkheid, maar dat is nu weer over. Het enige waar ik nu aan merk dat ik zwanger ben is het feit dat m'n borsten groter zijn, maar verder geen pijn doen.... Ik word er zo onzeker van, het idee dat je nog helemaal niets voelt. Het liefst zou ik iedere dag een test doen om te kijken of het nog steeds zo is :)

Zijn er meer mama's in spe die ook helemaal geen kwaaltjes hebben?
 
hallo :)
als eerst wil ik je van harte feliciteren. in het begin had ik ook helemaal geen kwaaltjes ( tot week 12 ). daarna begon ik ook onze kleine te voelen. daarna werd ik misselijk tot week 20. geniet nu je geen kwaaltjes hebt! liefs
 
als eertste gefeliciteerd dat is normaal hoor dat je niet altijd alle kwalen hebt wees blij dat je niet elke dag boven de wc hangt er zijn gnoeg vrouwen die dat wel hebben als je straks je eerste echo hebt gehad dan voel je je al anders dan heb je het wonder gezien ik ben mijn zwangerschap ook niet misselijk geweest ben nu 37 weken ben alleen de hele tijd heel moe geweest dus mag echt niet klagen ga maar lekker genieten
liefs felicia
 
he meis van harte gefeliciteerd, ik weet hoe het is, heb de eerste 2 maanden 24/7 misselijk geweest en nu de laatste 2 maanden niks en ook de kleine nog niet je wordt zo onzeker ervan, of je nu in de gevare zone zit of er voor bij toch ben je bang dat het mis gaat, alleen heb geleerd ( ook van andere) om toch te genieten want die onzekerheid kan alleen maar erger worden, en als het zo is dat het fout loopt dan kan je er niks tegen doen.

probeer afleiding tezoeken en ja kweet het is moeilijk,

liefs
 
Hoi ook van mij uit gefeliciteerd. Ik snap hoe je je voelt. Ik ben 1 van de gelukkige die tot op heden nog steeds geen enkel kwaaltje heeft. Ik ben nu 30 weken zwanger. Ik Linkte het misselijk zijn altijd met een zwangerschap omdat je dat juist erg veel hoort. Ik ben nooit misselijk geweest, nog niet eens een vlaagje misselijkheid. Ook de andere kwaaltjes die je in het begin wel eens kan hebben, heb ik overgeslagen. Ik werd er ook onzeker door. Ik heb zelfs 2 weken later nog een test gedaan om te kijken of ik het echt wel was. Met 8 weken mocht ik voor het eerst naar de VK en daar kreeg ik meteen een echo. daar was wel degelijk een kleine spruit te zien. Zelfs daarna twijfelde ik nog wel eens. Ik kon het gewoon niet bevatten. Later in de zwangerschap hoorde je van andere bij de mamaclub dat ze al leven voelde. Ook dat had ik niet. Nu blijkt mijn placenta aan de voorkant te liggen en voelde ik het dus ook pas met 21 a 22 weken voor het eerst. Toen pas had ik voor mij gevoel pas zoiets van....ja he he nu heb ik iets waar ik iets mee kan. Dan voel je het continu bewegen. Het is dus aan 1 kant erg fijn dat je geen kwaaltjes hebt maar je kan er inderdaad onzeker van worden. het is heel cliche maar zolang je geen krampen hebt en geen bloedingen moet je er van uit gaan dat alles goed is.
 
Hoi Natascha,

Gefeliciteerd allereerst!

Ik ben nu ook 6 weken en voel ook bijna niks! Heb wat meer honger en wel moe af en toe maar niet misselijk en mijn borsten zijn ook niet zo pijnlijk meer. Ik ben af en toe ook bang dat ik niet meer zwanger ben ofzo en wil dan ook nog een test ertegenaan gooien. Misschien doe ik dat ook wel haha!

Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt? Dat ga ik morgen doen, ben benieuwd wanneer ik mijn eerste echo heb!

Geniet ervan!!!
 
Hi dames,

Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden :). Denk inderdaad dat ik gewoon moet gaan genieten. Op 23/6 mogen we voor het eerst naar de verloskundige en op 4/7 eindelijk voor de eerste echo. Deze maand kan mij niet snel genoeg gaan. Ik houd jullie op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan