even voorstellen en een vraagje

hallo allemaal
ik heb altijd op het oktober forum gezeten maar aangezien mijn zoontje Djairo op 14 september geboren is hoor ik toch bij de september mama's.
Heb hier eigenlijk nog niks geschreven maar heb toch een vraagje. Ik ben 2 weken geleden ongesteld geworden voor de eerste keer na de bevalling dus ik was al blij dat het weer op gang gekomen was. Helaas ben ik nu al 2 weken ongesteld en verlies ook echt gewoon nog helderrood bloed (sorry voor de details) soms is het een halve dag weg en dan begint het weer. s'nachts verlies ik ook geen bloed maar als ik dan opsta voel ik het gewoon eruit lopen (weer sorry)
Ik ben wel meteen op de eerste dag met de pil begonnen, weet niet of dat er mee te maken kan hebben. Na de bevalling van mn dochter heb ik hier helemaal geen last van gehad. Heeft een van jullie hier ook last van (gehad)??

groetjes

He hallo.

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Het is nu 9 weken geleden.
Wel hoorde ik van vrienden dat de eerste menstruatie heel hevig kan zijn en ook lang aanhouden.

Als je het niet vertrouw zou ik de dokter informeren.
Ik weet niet welke pil je slikt, misschien ligt het daaraan?

Veel suc-6
Lisa

De pil schopt alles in de war.. Ben ook aan de pil en sindsdien doorlopend ligt bloedverlies. Nu een stopweek en we zullen zien hoe het daarna verder gaat.. Ht schijnt drie maanden te kunnen duren hoor ik van veel.. De hormonen bij de andere hormonen gooit de boel in de knoei

Ik ben met de pil begonnen, op advies van de VK en de HA, twee weken na de bevalling. Ik bleef bloedverlies houden, dus ik moest stoppen met de pil en verder gaan met een zwaardere pil. Toen de drie weken voorbij waren, veranderde het bloedverlies echt in menstruatie. Eerste paar dagen heel heftig en het stopte ook zoals altijd! Nu is de tweede strip bijna ten einde, ben benieuwd of het zondag begint....

Succes ermee!

Allereerst welkom!!

Ik ben nu na 8 weken ook o geworden en nu al 6 dagen helderrood, veeeel, maar geen buikpijn..heel raar.

Ik heb keizersnede gehad, met heel veel bloedverlies (3liter) en een tien pond baby, dus snap dat mijn baarmoeder wat te verwerken heeft haha.
Wacht het nog even af en anders bel ik de huisarts, Ben net van mn bloedarmoede af en heb geen zin in nog meer duizeligheid.

Jij veel sterkte meis

Terug
Bovenaan