even voorstellen en even wat geks

A

Anoniem

Guest
Ik ben een mama v 3 dochters, 1 van 5 jr en een tweeling 22 okt dit jaar geboren..ik heb een keizersnede gehad.even gevloeid en was gestopt dacht ik, maar toen begon het weer heel hevig.maar na 5 weken was het wel weg..maar toen even niet zo slim geweest en met 6 wk onveilige sex gehad.ben nog steeds niet ongesteld,wel wat rosige afscheiding gehad maar nu niets..morgen is het 10 wk geleden de keizersnee.4wk verder dus..ben ook af en toe uit het niets misselijk,jeukende tepels,krampen/steken onderin mn buik..kan natuurlijk ook die hormonen nog zijn ofzo..afgelopen wk test was negatief maar was cb..die schijnen minder gevoelig te zijn..maar zal toch niet al zo snel?test zou dan denk komende wk positief moeten zijn mocht ik toch zwanger zijn,zou het 4 wk zijn..help..

Kan ook nog het ontzwangeren zijn. Ik werd bij allebei pas na 10 weken ongesteld. Het kan wel zo snel, maar het hoeft zeker niet. Helaas even afwachten.

Kan idd het ontzwangeren zijn. Als ik eerlijk mag zijn denk ik niet dat je zwanger bent. Je schrijft dat je volgende week 10 weken na de ks zit en met 6 weken onveilige seks hebt gehad. Stel dat je dan net rond je eisprong gevreeen hebt zou je theoretisch gezien na 2 weken al positief kunnen testen.. En nu zit je er al bijna 4 weken na. Denk dus dat de kans erg klein is. Ik heb bij beide jongens ook nog regelmatig zwangerschapsverschijnselen gehad tot wel 4 maanden na de bevalling. Volgende week nog maar een testje doen just to be sure... Succes meid, maar maak je niet te druk. En een hele fijne jaarwisseleing!!

Bedankt voor jullie reacties dames..gister was het idd 10 wk geleden dat ik de keizersnee had..test was negatief gister..dus zal wel ontzwangeren zijn..maar heb me nog niet zo gevoeld afgelopen weken..heb nu onwijze stemmingswisselingen..maar goed we kijken het aan :) ..ieder geval de beste wensen voor 2013..

Terug
Bovenaan