even voorstellen en gelijk een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben Anne, getrouwd  en heb een lief dochtertje van bijna 17 maanden en we verlangen erg naar een 2e kindje. Ik ben vanaf januari gestopt met de pil. We hebben besloten om het te doen wanneer we zin hebben en dan kijken we wel hoe lang of het duurt. Natuurlijk ben ik wel bezig met wanneer ik m'n eisprong heb, en daar heb ik nu juist een vraagje over. Ik temperatuur niet en gebruik geen ovulatietesten. Nu heb ik een cyclus gehad van achtereenvolgens 41,45,41 en 43 dagen, erg lang dus, maar nu zat ik me af te vragen wanneer m'n eisprong is. Ze zeggen 14 dgn voor je menstruatie, maar 2 wkn na m'n ongi voel ik weer een soort  ongipijn, dit duurt een paar daagjes en 2wkn erna weer en vervolgens weer een aantal dagen later wordt ik ongi, wanneer zou ik dan m'n eisprong kunnen hebben, en wat zijn die krampjes die ik altijd 2 wkn na m;n ongi krijg dan?
Misschien herkenbaar?

Hoi en welkom hier!!

Wat beterft je vraag   volgens mij is het zo dat als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen je dan inderdaad 14 dagen voor je ongie een ei hebt..... maar omdat jij een lagere cyclus hebt gaan die getallen niet op , Als voorbeeld ik heb een cyclus van 26 dagen en de gyn rekent dan 12 dagen voor mijn ongie een ei .... en wat die krampjes zijn, dat kan je ie zijn maar hoeft niet . je zou kunnen gaan tempen heb ik ook 2 maanden gedaan dat geeft een duidelijk beeld als je temp omhoog gaat dan heb je je ei gehad , en omdat je ei bijna altijd op de zelfde tijd komt weet je na 2 maanden wat je vruchtbare dagen zijn....

Ik hoop dat je er iets aan hebt. liefs Daan

Hoi Daan

Bedankt voor je reactie en de tip. Toch wacht ik nog even met temperaturen, mezelf kennende raak ik er dan zo mee bezig en dat wil ik liever nog even niet
Ik zie het nog even aan.

liefs Anne

Terug
Bovenaan