even voorstellen en namenvraag

Ik ben Sandra, 30 jaar en kom uit noord-brabant.
Wij zijn zwanger (18 weken en 3 dagen) van ons 2de kindje.

Ons 1ste kindje is na 6 jaar vechten door middel van iui verwekt.
Daarvoor heb ik een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad waardoor ik een eileider ben kwijt geraakt en 2 miskramen gehad.

We hadden besloten om geen anticonceptie te gaan gebruiken en af zouden wachten.Heb nog wel 2 miskramen gehad voor ik zwanger raakte.
Nu ben ik dus spontaan zwanger van ons 2de wonder! We zijn helemaal gelukkig.

Mijn andere vraag......

Ons 1ste kindje heet Diëgo(bijna 2 en een half jaar), als het een jongen zou worden word het Youri past dit bij Diëgo?
Hebben jullie leuke/aparte meidennamen die bij Diëgo passen?

Alvast bedankt

Groetjes Sandra

Hi Sandra,
Pfff, wat een gedoe zeg! Fijn dat je nu weer zo'n lekker eind zwanger bent al!

Namen zijn heeel moeilijk en persoonlijk, maar moet wel zeggen; Diëgo vind ik wel een heel toffe naam!

Gefeliciteerd. Wat een wonder!!!

Namen zijn heel persoonlijk. Youri vind ik leuk, maar zo heet mijn oudste zoon ook, dus ben wel bevooroordeeld. Mijn dochter heet Eline. Verder vond ik voor een meisje zelf de volgende namen leuk
- Anne
- Anouk
- Isabelle
En Nienke stond bij ons op nummer 1 deze keer. Maar goed, bij ons word het een jongetje.

Hoi Sandra,

Wat een vergelijkbaar verhaal... Sinds 2 jaar en 3 maanden zijn we de trotse ouders van een dochter, die ook door IUI verwekt is (bij de zesde poging!). Al met al heeft het ook 6 jaar geduurd voor ze er was. En nu ben ik spontaan zwanger van de tweede en uitgerekend op 26 april, net zover als jij dus! Vond het toch wel erg grappig...

Geniet ervan, wij weten toch als geen ander dat het best een wonder is, dat zwanger zijn!

Groet, Saartje

Dank je voor de leuke reacties allemaal.

Saartje dat is idd heel toevallig zeg.
Ik telde de 4e keer aan na iui, maar dat werd een miskraam.Toen mochten we kiezen voor weer 6 iui's.Dat hebben we gedaan en toen telde ik na de 2de keer aan, dat ging gelukkig allemaal goed.Dus eigenlijk ook de 6de keer.
Het is idd een heel groot wonder dat zwanger zijn, en ik ben heeel blij dat ik dat nog eens mee mag maken(zonder die poespas van het ziekenhuis).

Bobbian Lindy is zeker een mooie naam, zal het eens voorstellen aan mijn man.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan