even voorstellen en ook een vraag

Hoi Allemaal,

Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben 5,5dagen zwanger van ons 2de kindje! En ben 12september uitgerekend!
We zijn echt heel blij, maar ik ben ook heel onzeker en bang.
Bang omdat ik gisterochtend na het vrijen wat bruine afscheiding had en al dagen continue lage buik en lage rugpijn heb....Het gaat gewoon niet weg...
Herkend iemand dit?
Heb gister de vk gebeld en kan pas eind januari terecht voor een echo...

Hoop wat van jullie ter horen!

Liefs B!

Hoi Butterfly

Ik heb ook veel buikpijn gehad en heb dat nog steeds wel af en toe. Ben precies 6 wek zwanger vandaag. Het maakt mij ook ongerust maar ik van velen dat dit er toch ook wel bijhoort.

hoi Madelief,

Dank je voor je reactie!
Las net ook jou topic over je miskraam.
Ik kan je angst heel goed begrijpen, ik heb nl. ook een miskraam gehad en kan misdchien daardoor ook nog niet genieten en ben ik erg bang...
Wanneer mag jij naar de vk?!

Liefs B

Hoi Butterfly,
Ik ben nu precies 7 weken en 2 dagen zwanger van ons 2e kindje(1 sept uitgerekend) en heb ook nog steeds soms last van krampjes. Vandaag heeeeeel klein beetje bruinig afscheiding en toen heb ik met een tampon gekeken (sorry hoor voor het gorre verhaaltje) en daarop zag ik dat het al stopte en verder geen krampen. Dus Ik maak me dan ook geen zorgen verder. Ben erg veel misselijk en last van borsten en heb met 5 weekjes ook heeel veel pijn in mijn onderrug gehad. Daar maakte ik me ook zorgen om, maar las ook allemaal geruststellende berichten van anderen die dat ook hebben gehad en waar het ook nog steeds goed gaat. Bij het vrijeen kan je bloed krijgen, doordat er toch een adertje gesprongen is oid. Het is ook allemaal erg kwetsbaar binnenin zodra je zwanger bent en Iedere zwangerschap is weer anders joh. Succes en Probeer toch maar zo veel mogelijk te genieten.

Liefs Mama van Myron

Wat mama van Myron al zegt over die bruine afscheiding dacht ik ook meteen al. Je baarmoeder(hals/mond) zijn nu allemaal extra doorbloed dus de kans dat er daar een adertje springt tijdens de seks is een stuk groter dan normaal. Tussen de 4 en 5 weken heb ik een volle week buikpijn gehad, constant. Voelde alsof er een baksteen in m'n onderbuik hing en dat deed zeer. Gelukkig trok dat na die week weer weg, maar zo nu en dan heb ik er nog steeds last van. Ook af en toe van m'n rug nu, had ik toen nog niet. Maar het blijkt er allemaal bij te horen...

dank jullie voor jullie reacties!
Ben toch weer erg blij met zo'n forum!
Eerste zwangerschap is alweer even geleden en kan ook niet meer precies terug halen hoe en wanneer ik wat voelde!
Hopelijk gaat alles helemaal goed!!!!

Fijne avond!!

Terug
Bovenaan