Even voorstellen en vraag over (geen) zwangerschapskwalen.

Hallo allemaal. Ik ben Ellen en nu 6 weken zwanger van mijn eerste kindje. Helemaal gelukkig! Heb 3 zwangerschapstesten gedaan en allemaal positief. Alleen, ik heb totaal geen zwangerschapskwaaltjes. Voel me uitstekend en heb dus nergens last van. Hierdoor maak ik me natuurlijk weer zorgen dat de zwangerschapstesten het fout hebben. Heeft nog iemand dezelfde ervaring?

ja ik heb het ook ik ben nu 10 weken en heb nog steeds nergens geen last van niet iedereen krijgt kwaaltjes.en dat wil niet zeggen dat het niet goed is , ik heb namelijk vorige week een echo gehad en alles was goed.maak je niet te veel zorgen

kan nog komen......

en als je geluk hebt niet!

Bij mijn hele eerste zwangerschap GEEN kwalen gehad, bij de tweede 3 maanden beroerd geweest en daarna matige bekkenklachten gekregen en nu ook vanaf week 7 t/m week 15 beroerd geweest en vanaf week 20 rug/bekkenklachten en vanaf week 27 al in de ziektewet vanwege mijn rug/bekken.
Dus geniet er lekker van! Mijn eerste zwangerschap was de beste!

Groetjes,
28wkn6dgn

Hey, don't worry...

Ik hoop inderdaad dat je bij een van de gelukkigen hoort met weinig of geen kwaaltjes. Mijn kwaaltjes zijn vanaf begin af aan vooral moeheid geweest.

Van week 8 tot en met week 11 ontzettend misselijk geweest. Gelukkig nu een week later weinig tot geen misselijkheid meer. Wel nog steeds veel slapen, maar niet meer zo extreem als in het begin.

Gefeliciteerd meid!!! Geniet van je zwangerschap!

Liefs
12weken

Hoi Ellen,
Maak je geen zorgen over het niet hebben van kwaaltjes. Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en heb ook bijna geen kwaaltjes gehad. Vanaf week 8 ben ik wel wat vermoeid geweest, maar ik ben (gelukkig) nooit misselijk geweest en heb ook geen last gehad van andere kwaaltjes. Geniet er maar van!
Groetjes Esther

Bij mijn eerste had ik de eerste maanden ook nergens last van. Maar met 16 weken kreeg ik bekkenklachten. Bij nr 2 was ik kotsberoerd de eersete 3 maanden en ook hele erge bekkenklachten. En bij nr 3 was ik maar een beetje misselijk en alleen van week 6 tot en met week 9 en totaal geen bekkenklachten! Maar bij nr 1 en 2 geen maagzuur gehad, bij nr 3 een klein beetje. Bij nr 2 last van hele zere kuiten en aderen in mijn benen. Bij de andere 2 totaal niet.
En ik heb nu 3 gezonde kinderen.

Kortom: geen peil op te trekken. Geniet van je kwaalloze zwangerschap en hopelijk blijft het zo gaan.

Terug
Bovenaan