Even voorstellen en vraagie

Hallo allemaal,

Ik ben Conny en ik ben 5 weken zwanger van de eerste, ik weet het sinds een week.
We zijn echt onwijs blij.
Begin april eerste echo. Ik kan echt niet wachten totdat we het hartje van ons kindje horen.    
Ik heb een cyclus van ongeveer 24 dagen. Aangezien mijn man en ik het zonder anticonceptie deden al 4 maanden wisten we dat er een grote kans op zwangerschap zou zijn. Niet dat we er optimaal mee bezig waren. Want we zouden wel zien wanneer het gebeurde. En nou  groeit er een klein wondertje, ons boontje  in mijn buik.  
Van zwangerschapsverschijnselen had ik nog niet echt last voordat ik positief getest had. Wel had ik last  van menstruatiekrampen dus ik dacht dat ik het zou worden. Ook kreeg ik opgezette borsten en was ik emotioneler. Nu ben ik 's ochtends wel vaak misselijk en heb ik last van stemmingswisseling maar als het daarbij blijft ben ik erg blij.
Had iemand het al door dat je zwanger was, voordat je positief had getest?
Ik had het gevoel erbij, maar niet de verschijnselen.

Groetjes Conny

Hoi Conny

Gefeliciteerd! Ik ben nu 5 ½ week zwanger ook van onze eerste. Ik vind het echt super spannend en durf het nog steeds niet te geloven. Bij elk vreemd gevoel denk ik, dat was het dan. Heb jij dat ook of ben ik gewoon een stresskip? Naast af en toe wat jeuk aan mijn borsten en lichte buikpijn (ik dacht omdat ik ongesteld ging worden) heb ik ook geen klachten gehad. Wel had ik zo'n gevoel dat het deze keer raak was en  dat had ik nog niet eerder gehad, ben ik juni 2008 gestopt met de pil en vanaf september 2008 was ik er wel serieus mee bezig.

Hele fijne maanden gewenst en tot mails!

Groetjes Gouk

Hoi hoi,

jij ook gefeliciteerd.
Je bent absoluut geen stresskip.
Ik denk dat wij onzeker zijn, omdat het de eerste is.
Een beetje menstruatiekramp in het begin is normaal, maar toch ben ik bang dat ik dan ongesteld word ofzo, weet je wel.
Ook ben ik heel voorzichtig met eten. Wat wel en wat niet mag.
Ik kijk zo erg uit naar de eerste echo, dan ben ik gerust gesteld.
De kans is klein, maar er is wel een kans dat het mis kan gaan, het is allemaal nog zo pril.
Maarja nu zijn we zwanger en dat is een feit, en daar gaan we samen met onze mannen van genieten.

Groetjes,
Conny

Het is nog heel pril maar toch...de vorige keer was ik ook zo opgelucht dat de 12 weken voorbij waren.
Ik snap het wel hoor, dat overal op gaan letten. Dat had ik eerst ook wel.
Ik heb het denk ik, als alles goed gaat, wat verder in de zwangerschap omdat ik onder "strenge"controle sta. Dan bestaat de kans dat je alleen nog maar met de zwangerschap bezig bent (heb vorige keer vanaf 16 weken te horen gekregen dat ik bedrust moest houden)

Bijzonder he zwanger zijn! Met alle bijkomende dingen erbij ben ik toch maar weer heel gelukkig dat het zo is. Al ben ik de laatste week erg emotioneel omdat ik teveel denk aan de laatste maanden van mijn vorige zwangerschap.

Dames gefelicititeerd!

Hoi Ma ma

Jij ook gefeliciteerd! Hopelijk zal deze zwangerschap voor jou soepeler verlopen dan de vorige.

Waren we maar alvast 6 weken verder, dan zouden we heel wat onrust minder hebben. Succes ermee en we tellen samen af naar de 12 weken.

Groetjes Gouk

Terug
Bovenaan