Even voorstellen en vraagje over krampen

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

als eerste gefeliciteerd voor iedereen!
Ik ben 28 jaar en kwam er vd week achter dat ik weer zwanger ben. We hebben al een dochtertje welke in september 2 wordt.
Bij mijn vorige zwangerschap was ik in de eerste tijd best misselijk.
Maar nu heb ik een aantal dagen last gehad van krampen in mijn hele buik. Hebben er mensen ervaring mee? Kan dit normaal zijn, of is dit een slecht teken. Sinds vandaag zijn de krampen helemaal weg, maar ik ben ook helemaal niet misselijk. Maak me er best een beetje druk om.
Heb vorig jaar al een miskraam gehad, dus vind de eerste periode best eng.

Als het goed is ben ik nu 1 mnd zwanger, ben uitgerekent op 11 maart 2008

Groetjes Cody

Hallo Cody,

Allereerst, enorm gefeliciteerd met je zwangerschap. En welkom trug in die eerste horrorweken van spanning en onzekerheid. Kom eens langs op het maart-mama ´s forum, dan zul je merken dat je niet alleen staat, hahahaha.

Meid, krampen horen er gewoon bij.
Het zegt helaas niks, alleen dat er een heleboel gaande is in je buik. En ook dat zegt dus niks. Ik heb ook een miskraam achter de rug, achteraf denk ik, toen had ik, voor het mis ging, minder krampen dan nu, maar nogmaals, ook dat zegt helemaal niks.

Ontspan je en geniet. Meer kan ik ook niet voor je doen.

Groetjes,

Marjoke.

Hoi.
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben zelf ook zwanger van de tweede, maar alweer aan het aftellen. Hoef nog maar 2,5 week...
Maar je vraagje, ik had de eerste weken ook wel wat krampen maar wel zo dat ik eigenlijk wel wist dat het mijn darmen waren zeg maar, had toen ook of problemen met de stoelgang of ik moest heel erg vaak..
Rond de 12 weken kreeg ik toen op een dag echt heel heftige krampen, en toen ging ik ook nog bloed verliezen en toen had ik wel zoiets van Oo dit gaat fout! (terwijl ik de dag ervoor de echo had gehad en die zag er super uit).. Via vk naar het ziekenhuis en toen bleek dat het er 2 geweest waren en dat ik er toen 1 was verloren...
Dus erg heftige kramp kan denk ik nooit goed zijn, maar zolang het nog om te houden is en je geen bloed verliest zou ik me nog geen zorgen maken hoor! En ze kunnen ook nog niks zien nu he dus je kunt sowieso alleen maar afwachten...
Succes en groetjes,
Anne-Marie

Terug
Bovenaan