Even voorstellen en vraagje temperaturen

Hallo allemaal,
Ik lees al geruime tijd mee op dit forum (en andere van deze site). De verhalen die lees...pfff, heftig...

In februari jl. heb ik kort op het 'zwanger zijn' forum gezeten. In juni 2009 begonnen met proberen en toen het raak was in februari is de zwangerschap helaas in een miskraam geeindigd na bijna 7 weken. Inmiddels zijn we weer vier rondes (vijfde komt eraan) verder en nog zonder succes... Sinds deze maand ben ik toch maar aan het temperaturen geslagen:) Ik zou morgen m'n nod hebben (CB ovulatietest gebruikt) en sinds vanmorgen is m'n temp 0,2% lager, nog wel hoger dan voor m'n eisprong. Duidt dit toch op een aankomende menstruatie of is de daling nog gering genoeg om ook nog zwanger te kunnen zijn? Denk het antwoord zelf wel te weten maar toch...wil de hoop nog niet helemaal opgeven en heb nog geen ervaring hiermee. Misschien één van jullie wel?
Weet overigens niet zeker of juist ben op dit forum gezien de periode dat wij het 'nog maar' aan het proberen zijn. Al duurt het voor m'n gevoel al veel te lang:-(

Gr,
Sas

normaal zou je na de eisprong minimaal 3 dagen achter elkaar een hogere temp moeten hebben.....
waneer mag je testen???? ik heb deze maand constant 3dagen 36.10 gehad en daarna 2 dagen 36.20 dan weer 3 dagen 36.10 en 2 dagen 36.40 dus kon er echt niks uithalen en volgens de ovu testen had ik nog geen eisprong, deze week getest rond mij NOD en gaf zwanger aan.. dus eerlijk gezegd heb ik niet geweten wanneer ik mijn eisprong heb gehad... je moet eens kijken op fertilityfriend.com... word alles duidelk uitgelegd en kun je tabellen met je waardes maken....
hoop dat je snel zwanger wordt.
groetjes

Hoi,

Bedankt voor je reactie! Nee, ik kan ook niet veel uit je temperatuur halen:-( Mijn temp is na eisprong hoog gebleven, in ieder geval van 36,8 gestegen na 37,3 en na een dag of vier weer gedaald naar 37,1... Gisteren 36,8 en vandaag 36,9. Maar vandaag ben ik toch gewoon ongesteld geworden.Althans lijkt me, zal geen innestelings bloeding o.i.d. zijn. Heb stiekem wel al twee keer getest:) Ja weet het, heel stom... Gisteren en vandaag en beide keren een heel vaag streepje gezien (binnen de tijd) dus dacht dat dat ik toch zwanger was. Maar blijkbaar niet, of misgegaan bij innesteling. Heb het gevoel dat de bevruchting wel vaker lukt maar dat het daarna alsnog misgaat.

Maar begrijp ik nu goed dat jij dus positief hebt getest??

Groetjes,
sas

Ja ik ben zwanger. 4de week nu is wel nog afwachten heb gisteren wat bruinig slijm verloren maar test ng steeds positief. Volgende week heb ik een afspraak bij de gyn. Dus maar hopen dat ik zwanger blijf. We zijn ja al een jaar bezig.
Groetjes

hai,
ik heb meerdere keren getemp (ook voor mijn eerste miskraam en daarna nog eens) toen was het heel wisselvallig.afgelopen maand weer begonnen met temp (heb een grafiek gevonden op www.zwanger.be) en nu was hij tot dag 14 36,6 en dag 15 36,5 (heb gelezen dat de dag voor je eisprong je temp met 0,1 graad zakt) daarna ging hij naar 36,8 een bleef daar een aantal dag en toen ging hij naar 37,0-37,1 daar bleef het tot dag 29 en toen zakte het terug naar 36,6 en werd ik ongesteld. dus nu kijken of we komende maand een beetje kunnen plannen.
en ik had ook al getest of ik zwanger was, omdat mijn cyclus een beetje wisseld tussen 26 dgn en 29dgn. daarbij was mijn man op dag 27 jarig en hoopte hem te verassen. maar helaas.
gr hetty

hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties en sorry voor mijn late bericht.

Gefeliciteerd Mamaeef! Ik zie geen andere berichten van je dus hopelijk gaat alles nog steeds goed...

En Hetty, wat rot. Toch weer een teleurstelling als het weer niet gelukt is. Zie dat je ronde 16 al gehad had:-(
Wij gaan ook weer vol goede moed (en zin:)) voor de volgende ronde. Inmiddels ook ronde 16.... Temp is gelukkig vrij stabiel en begin over 2 dagen met de ovutesten. Heb je die weleens gebruikt Hetty? Wij afgelopen maand voor het eerst van CB, ideaal.

Gr,
Saskia

Terug
Bovenaan