even voorstellen en vraagje

Hallo,
Ik ben Maria. Ik was hier al eens eerder. In maart had ik een miskraam. We hebben een halfjaartje rustig aan gedaan. Maar nu willen we wel weer graag er voor gaan. Vandaag is mijn nod. Maar ik merk nog niets. Ik was wel een klein beetje misselijk, maar vandaag heel weinig. Ik wil er nog niet te veel op rekenen, omdat het bij mij ook met een week of 6 verkeerd ging. Ik merkte het pas een aantal weken later. Weten jullie of je na een miskraam eerder een echo kan krijgen, dan pas bij 12 weken?
Jullie ook veel succes!

Hoi Maria,

Ik heb vorig jaar een MK gehad. Ook wij hebben het een half jaar rustig aan gedaan om alles een plaatsje te geven. Ben nu gelukkig 33 wk en heb met 10 wk een echo gehad. Als ik onder behandeling van een gyn. was geweest had dit al eerder gekund. Maar mijn VK zei dat 8 wk wel erg vroeg was. Het hangt er dus helemaal vanaf waar je onder controle bent en hoe deze persoon ertegen over staat.

sterkte,

gr karin

HOi Maria,

Ik heb twee weken geleden een miskraam gehad en ik mag van de vlk bellen als ik positief heb getest en dan kijken ze wanneer we een echo maken, volgens haar met ongeveer 7 weken.
Later moest ik naar de gyn en die zei dat als de vlk geen echo maakt, ik naar hun mag bellen en dan meteen mag komen. ALs je tegen die tijd de vlk of de gyn belt en je geeft aan dat je een miskraam hebt gehad mag je waarschijnlijk al snel komen.

Ik hoop voor je dat het snel zo ver is.

groetjes Po

Hallo Maria,

Ik mag met 2 week overtijd bellen voor een afspraak een week later dus ook met 7 weken.
Welkom op het forum en hopen dat je snel naar het zwanger forum kunt.
Groeten Biate.

Terug
Bovenaan