Even voorstellen en wat vraagjes.

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Mijn naam is Mariska en ik ben 17 jaar.
Ik heb sinds een tijdje een hele lieve vriend van 32.
Hij heeft zelf al een dochtertje van bijna 4 jaar.
In de afgelopen periode hebben we al veel meegemaakt, doordat mijn moeder het niet goedkeurt.
Ik heb er zelf geen problemen mee en we hebben het met z'n tweetjes heel goed.
Ook heb ik zijn dochtertje al leren kennen en het is werkelijk waar een scheetje.

Over 3 maanden gaan we als het goed is samenwonen. (mijn vriend krijgt dan de sleutel van zijn huis.)

We hebben het al wel eens over een zwangerschap gehad.
Ik wil graag jong moeder worden en heb dat altijd al gezegd.
We hebben samen afgesproken dat we er nog even mee wachten zodat we gewoon nog even lekker van elkaar kunnen genieten en samen nog leuke dingen kunnen ondernemen.
Mocht ik nu wel zwanger raken zou dat ook geen probleem zijn. (Het zou dan alsnog heel gewenst zijn.)

Ik heb alleen al wel een paar vraagjes.
De laatste tijd ben ik 's ochtends heel erg misselijk met het gevoel dat ik moet overgeven.
Ook heb ik meer last van puistjes die ik anders nooit echt heb.
Mijn borsten zijn de laatste tijd ook wat gevoelig.
Ik ben gewoon nog aan de pil dus weet niet of ik zwanger ben.

Hebben jullie misschien wat advies voor mij?

Groetjes Mariska

Doe een test, en als hij negatief is over 2 weken nog een keer, dan weet je in ieder geval of je zwanger bent.

Verder is   17 wel heel erg jong om een kind te krijgen. Heb je baby te huur van BNN wel eens gezien? Maar uiteindelijk is het jullie keus, natuurlijk.

Hoi mariska

wat greet zegt,  daar  heeft gelijk in. ik zou nu ook gaan testen en dan als je nog last heb over 2 weken weer.

Het is jullie keuze hoor maar denk er goed overna als je voor een kindje gaat, het is niet altijd even leuk en het vercht veel van je relatie. Slapeloze nachten, niet veel vrijheid meer, alles moet je plannen.
Ik zou er niet te snel aan beginnen als jullie net een relatie hebben, leer elkaar eerst goed kennen, en geniet van elkaar.
en nog iets wat misschien in jou/jullie ogen als leuk ervaren word maar niet in de ogen van de dochter van je vriend. laat die kleine meid eerst wennen aan de nieuwe situatie (papa met een nieuwe vriendin) het is een hele grote impact voor zo'n kleine meid als jullie een kleintje krijgen.

Dit is een advies en jullie maken jullie eigen keuze.
Ik wil je pret niet bederven maar denk er goed overna voor de gevolgen.
SORRY dat dit stom of lullig voor je overkomt.

groetjes quinta

Terug
Bovenaan