Even voorstellen ennuh hebben jullie ook zo de balen van het weer?

Hallo allemaal,

Ik kijk al maanden elke dag even op het oktober forum. Ik was op 9 oktober uitgerekend en ben op 12 oktober na een bevalling van 22 uur bevallen van een gezonde dochter, Isabel.
Ik heb me al eerder aangemeld maar kreeg zoveel negatieve reacties van familie en vrienden over forums dat het dus even geduurd heeft voor ik toch het lef had om te gaan schrijven. Bij deze!!

Ik vraag me af of jullie ook zo de balen hebben van het weer. De eerste dagen na mijn bevalling was het nog heerlijk warm. Ik heb nu 3 x kunnen wandelen (pronken) met mijn kleine meid. Nu zit ik al 4 dagen binnen en het einde is nog niet in zicht. Op zich vermaak ik me prima. Vind het fantastisch om met Isabel in de weer te zijn maar een beetje frisse lucht is toc ook geen overbodige luxe. Ik moet nog even volhouden want mijn vriend heeft volgende week vrij, dan staat de auto weer voor de deur en dan kan ik desnoods alleen ten strijde trekken.

Goed, dit is het even voor nu. Isabel is mijn eerste en regelmatig zit ik met vragen/dilemma's dus jullie zullen me nog wel vaak horen. Niets is zo fijn om te leren van ervaringen van anderen.

Groetjes

Meiki

Hoi hoi,
Wat grappig, ik ben 11 oktober bevallen en mijn dochter heet ook Isabel
Voel jij je weer helemaal oké ?
Ik heb al aardig wat keren gewandeld, ga iedere dag zo'n 2 uur lopen, heb niet voor niets zo'n dure Bugaboo gekregen en ik moet er nog zo'n 10  kilo aflopen. Gister en eergister zijn we niet naar buiten geweest, ja alleen even de auto in en uit maar niet gewandeld ivm de regen en de storm....maar ik dacht dat het dit weekend wel weer aardig wandelweer is. Afwachten maar.
Groetjes Rene

Hoihoi,
Ik heb niet zoveel keus. Manlief heeft de auto mee naar werk dus ik zal wel moeten lopen. Tussen de buien door dan maar. Lukt ook wel.

Wij hebben ook een bugaboo. Hij bevalt me prima!!!

Groetjes Willemijn

Ha,

ik heb ook die fantastische bugaboo. Ben er helemaal happy mee.
De eerste wandeling met Isabel werd verstoord door een regenbui. Gelukkig hadden we de regenkap bij. We hadden wel een keer geoefend maar dat was al 2 maanden geleden. Stonden we daar, midden in de wijk, onder een boom te stoeien. We hadden hem eerst achterstevoren. Het ventilatiegedeelte zat op de kap. Niet echt functioneel. Gelukkig schoot ons al snel te binnen hoe het wel moest. Voelde mezelf daar wel een beetje staan. Volgens mij kon je van 10 kilometer afstand zien dat wij voor de eerste keer met ons kind buiten waren, dat straalde er gewoon van af en dan ook dat nog!!

Vandaag ga ik dus weg, de wind is gaan liggen en de lucht is helemaal blauw. Ga mezelf uitlaten.

Groetjes en een fijne dag allemaal!

Allemaal een Bugaboo, ik heb een roze en toch zijn er dan nog mensen die vragen....en wat is het geworden
Dat gedoe met die regenkap ken ik, zit ie er eindelijk op , stopt het met regenen  erg irritant.
Maar wel een erg fijne wagen.
Groetjes Rene

Toch zie je hem hier bijna niet. Iedereen reageert vreemd omdat ze het zo'n dure wagen vinden en hij er niet stoer uitziet omdat het geen driewieler is. Ze weten niet wat ze missen. Die van mij is zandkleurig. Ben voor safe gegaan maar ik ga binnenkort dus ook voor een roze setje, die is zo gaaf!! Mensen zijn zo dom met dat soort opmerkingen.

Ik ga nu echt achter de computer weg. Zit op mn praatstoel maar vind het zonde van al die zonnestralen die we nu missen ennuh, ik moet om Nutrilon anders heeft mijn meisje vanavond geen eten en dat kan natuurlijk echt niet.

Ik ga mijn meisje maar eens in bad stoppen, ze ligt heerlijk te slapen. Waarom nu wel en 's nachts niet  dan kunnen we straks weer aan de wandel.
Fijne dag allemaal, hopelijk zonder regen !
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan