Even voorstellen enzo.

Ik zal me eerst even voorstellen voordat ik met mijn verhaal begin.
Ik ben Nicole en ben 24 jaar. Woon bijna 2 jaar samen met Kevin en we hebben een hondje Jimmy.

4 Juli heb ik een miskraam gehad. Het vruchtje was met 8 weken gestopt met groeien. Nu was het dus afwachten wanneer   mijn menstruatie weer zou beginnen. Maar die is helemaal niet meer begonnen want ik ben er eergister achetr gekomen dat ik weer zwanger ben.  19 September moet ik na het ziekenhuis voor een echo want ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben. Denk een week of 7!?!
Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk, die spanning enzo. Overdag kan ik mezelf er wel vanaf zetten maar s nachts phff, 1 brok ellende!!

Hoi Nicole,
ik kan me best voorstellen dat je het zwanger zijn nu niet leuk vind zeker omdat je ook weet dat het mis kan gaan [heb ik ook gehad de eerste keer]. Je hebt dan inderdaad extra spanning, maar na +- 13 weken als je je kindje voelt bewegen komt er al een stuk meer rust. Probeer je toch te ontspannen voor die tijd en meld je desnoods ziek als het je echt teveel wordt want de eerste 12 weken zijn meestal toch het vermoeiendst. er is niets vervelenders dan straks totaal uitgeblust aan je kraamtijd te beginnen dan heb je al van die korte nachtenen heb je dat kleine beetje energie hard nodig!! Geloof me ik spreek uit ervaring!   Toch een hele fijne zwangerschap gewenst en mag het soepel voor je verlopen. liefs Monique moeder van Tiara bijna 2

Terug
Bovenaan