Even voorstellen... heel voorzichtig

Hé Februari-moeders!!

Op de valreep:

Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal. Ik heb een aantal topics kort doorgelezen, maar nog lang niet alles...

Ik zal me eerst even 'voorstellen'. Ik ben al moeder van een zoontje van 3,5. En nu dus hopelijk in goede verwachting van ons tweede kindje. Zoals ik ook bij mijn eerste zwangerschap had, durf ik nog niet héél blij te zijn, Natuurlijk ben ik gelukkig, maar ook erg onzeker. Eerst zien en dan geloven... Herkennen jullie dit?

Verder had ik in de nacht van zondag op maandag wat bruinig slijmveries en op maandagochtend wat lichtrose slijm... Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar het maakt me dubbel onzeker. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van. Het lijkt ook alsof ik minder misselijk ben dan de dagen/ weken hiervoor... Ik heb geen last van krampen, steken of zo. Ik voel wat dat betreft niets gelukkig..

Ik hoop lekker mee te kunnen blijven lezen! En af en toe wat te schrijven natuurlijk!

Groetjes mamavwout

hoi,ik was in het begin ook heel voorzichtig met deze zwangerschap ik had ook wat bruinslijm verlies dit had ik bij de eerste ook niet ,maar de verloskundige zei dat dat waarschijnelijk innesteling is geweest.en daarbij kwam nog dat bij de eerste echo heel moeilijk een hartje was te zien dus was heel bang dat het niet goed zat,maar achteraf bleek dat ik veel korter zwanger was dan ik dacht niet goed berekend dom he! Volgende week mag ik weer heen voor een echo dan ben ik tien week .ik wil je bij deze zeggen probeer ondanks de onzekerheid er wel van te genieten ik wens je veel sucses met je zwangerschap groetjes patries

Hoi,

Ik snap ook goed dat je voorzichtig bent...
Ik ben 9wk zwanger van de 3e!
Maar ik vind het deze keer spannender dan de andere 2 keer.
Ik heb 2 gezonde kids en je vraagt je toch af of het de derde keer ook goed mag gaan.
Daar komt bij dat ik afgelopen weekend hevige buikpijn heb gehad.
Gelukkig mocht ik in het ziekenhuis gelijk een echo laten maken. Dit was direct de eerste keer dat we het hartje zagen kloppen, wat een opluchting.
Over twee week de 'echte' echo, dan kan ik echt opgelucht ademhalen!
Succes met de eerste spannende periode.
Groetjes

Terug
Bovenaan