even voorstellen inimini

hallo dames,
ik wil me even voorstellen ik ben inimini en ben 26 jaar. ik kom van het "gewone"forum af omdat ik in het ziekenhuis bij de gyn loop. eigenlijk vanaf het begin.
ik heb een auto inmuun ziekte (sle heet het) en daardoor gaat het zwanger worden best wel moeilijk.

heb nu al 2 kuren gehad met clomid en een hsg. uit de hsg is niets afwijkends gekomen. we zijn er dus niets mee opgeschoten helaas. nu ben ik woensdag naar de gyn geweest om mijn ei te laten meten en vandaag ook. maar vandaag kon hij ineens niets meer zien. ben dus best wel verdrietig snap er geen reet van van mijn lichaam. ik mag nu over 2 weken terug komen om maar weer eens wat door te spreken. word er best moedeloos van. nou dames ik hoop op een warm onthaal (hihi) en we spreken elkaar vaker..
groetjes inimini

welkom op dit forum als is het niet het forum waar we graag op willen zitten. ik hoop dat je je een beetje thuis gaat voelen tussen ons en als je vragen heb of je zit in de put dat we je kunnen steunen en helpen. mijn naam is linda ben 29 jaar ik ben al moeder van een dochter van bijna 4 maar zijn nu 2 jaar bezig om een tweede slik nu clomid en hoop dat dat wil helpen. succes met zwanger worden.

liefs linda

Heeeeeeeee!

Welkom op het forum al had je er natuurlijk liever niet gezeten.
Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je lichaam een spelletje met je speelt.
Hou vertrouwen! Al is dat erg moeilijk soms!

gr.Inge

(31 jaar, 3 jaar bezig, 1 mk en 5 IUI's)

Hallooo,

Ik zit zelf nog maar kort op dit forum maar ik voel me hier wel heel erg thuis (ook al zou ik hier liever niet zijn). Kan mijn verhaal hier kwijt en voel me gewoon heel erg begrepen. Duss welkom!!!!
Enneh sterkte he!!

Scorpy

Hai meid,

Welkom, welkom, welkom!

Ik hoop ook dat jij net als ik je gevoelens kwijt kunt. Ik zit hier ook een kleine jaartje.
Maar eerlijk gezegd, hadden we inderdaad liever niet hier op deze forum gezeten.
Maar natuurlijk op het zwanger forum.

Maar zoals je ziet, je bent echt niet de enige en je kunt al je gevoelens kwijt.
Tenminste dat zijn mijn ervaringen.

Groetjes Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan