Even voorstellen / misselijkheid

Hoi medezwangeren,

Ik ben nieuw op deze site en het is nog wat onwennig maar ik wil me toch graag even voorstellen. Mijn naam is Yolande en ik ben 32 jaar, ik heb een dochtertje van bijna twee en ik morgen ben ik negen weken zwanger van ons 2e en 3 kindje. Inderdaad, je leest het goed, een tweeling dus!

Op onze eerste zwangerschap hebben we heel erg lang moeten wachten, dit keer was ik vrij snel zwanger (na 5 vruchtbaarheidsbehandelingen waarvan de laatste ivf).

Bij de eerste zwangerschap was ik kotsmisselijk, de hele dag door en ik hield echt niets binnen. Nu bij deze tweede zwangerschap ben ik dagen kotsmisselijk en aan het spugen en dan voel ik me weer een aantal dagen prima. Zo raar!!! Deze zwangerschap lijkt dus helemaal niet p de 1e zwangerschap.

Soms hoor je dat de mate van misselijkheid te maken heeft met het geslacht van het kindje maar ik weet niet of dit een bakerpraatje is. Nou, genoeg geschrveven, tot de volgende keer maar weer!
 

Hoi Yolande

Gefeliciteerd met je zwangerschap! heel erg leuk dat je een tweeling krijgt!
zelf ben ik nu al 23 weken zwanger van mijn eerste kindje, en ben ik geen dag misselijk geweest! ik heb wel last van andere kwalen nu, vanaf de 18e week zeg maar.
ik zou zeggen geniet er van en veel plezier op het forum!

liefs sarah 23+1
 
Terug
Bovenaan