Even voorstellen, nog een juni mama!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben een vrouw van 26 jaar, gelukkig getrouwd en moeder van een meisje van 15 maanden. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, ben 9 juni uitgeteld. Helemaal super, vind het zooo leuk en ook super spannend.
Ik heb nog een vraagje aan jullie: Hebben jullie nu ook al zo'n buik? En wanneer vertellen jullie het goede nieuws aan iedereen?
We willen het eigenlijk nu wel vertellen, maar zijn zo ontzettend bang op de reacties.

Liefs Riejan

Hoi Riejan,

GEFELICITEERD!
Ik ben 25 jaar en woon samen met me vriend,wij zijn ook 9 Juni uitgerekend.
Wij hebben het alleen mijn ouders en me schoonouders verteld.Ik heb afgelopen Juni een miskraam gehad en toen hadden we het eigenlijk aan iedereen verteld.Na de miskraam moesten we dus ook iedereen vertellen dat het mis was gegaan en dat was erg vervelend.Dus we wachten nu met 12 weken tot we het familie en vrienden vertellen.

Groetjes Nathas.

Hoi hoi,

Ben 24 jaar, getrouwd en zwanger van de eerste
En ook een juni mama! Ben ook rond 9 juni uitgerekend
Buik?! Nog niets, maar heb verder ook geen klachten
Niet misselijk, geen pijnlijke borsten enz...
Ben ook bang dat als ik de 29e oct voor het eerst naar
de verloskundige ga, het niet goed is...
Het is dat de test positief is en mijn menstruatie uitblijft

Maar afwachten...
Fijne zwangerschap

xx kim

Hoi Riejan,

Van harte. Ik ben zelf 29 en getrouwd. We hebben een zoontje van bijna 1 jaar en ben nu zwanger van de tweede, nog maar net hoor!! 12 juni heb ik uitgerekend. Bij mijn eerste hebben we gewacht tot we de echo hadden. Ik heb toen kaartjes gemaakt met een foto van de echo erin voor de opa's en oma's en ooms en tante's, dit was met de pasen en toen was ik 11 weken zwanger. Ik ben nu ook weer van plan om te wachten tot die eerste echo, er kan nog zoveel mis gaan en ik heb geen zin dat ik dan aan iedereen moet gaan vertellen dat het mis is. Dit keer laat ik een t-shirtje bedrukken op de jonge gezinnen beurs met de tekst hoera, ik krijg er een broertje of zusje bij en dat trek ik mijn zoon dan aan als we het gaan vertellen, kijken hoe iedereen reageerd!
Wat de buik betreft, die heb ik nog niet en ik hoop dat het ook nog even duurt, ben net de zwangerschapskilo's van mijn eerste kwijt en eigenlijk wil ik daar nog even van genieten. Mocht het nu zo zijn dat mijn buik zo hard gaat groeien, nou ja, dan is het niet anders en zullen we het wel moeten vertellen, maar anders wachten we nog even.

Groeten Bianca

Terug
Bovenaan