Even voorstellen/ verhaal kwijt

Hallo dames,

Ik was al een tijdje aangemeld bij de site maar had het forum nog niet ontdekt. Inmiddels heb ik zelfs moeite om de computer uit te doen omdat ik overal wel weer dingen en vragen zie die heel herkenbaar zijn. Zelf ben ik zwanger van de eerste en de ene dag dolgelukkig en de andere onzeker wat erbij schijnt te horen. Ik ben nu bijna zo'n zestien weekjes zwanger en voel me prima wel veel trek en honger en mijn huid die strakker gaat staan (ben van mezelf heel heel slank en niet zo groot 1.66 lang) maar verder geen kwaaltjes. Ik vroeg mij af of er nog meer aanstaande mama's zijn op het forum die hun kleintje in augustus verwachten??
Ik vroeg me af of jullie misschien nog goede tips hebben.. ik ben namelijk niet zo dol op brood... eet het nu wel veel vaker sinds mijn zwangerschap maar niet van harte... miss goede tips voor iets anders gezonds, lekkers en iets wat vult zo over de dag heen?
 
Misschien kun je het proberen met crackers of beschuit!!

Ik eet normaal iedere morgen een kom yoghurt,maar dat smaakt me nu ook niet zo vooral in de ochtend niet,ik eet het nu na het avond eten of tussen de middag.

Succes ermee...
 
Bedankt voor de tips dames, en ja yoghurt heb ik ook al geprobeerd met muesli en met fruit erin maar na een paar happen heb ik dan al weer zoiets van bleeh. Ik heb nu een kom vla 's ochtends
 
Terug
Bovenaan