Hoi,
ik stel me maar even hier voor, dan weet iedereen een beetje wie ik ben,
Tot nu toe zat ik op het oktoberforum, omdat ik op basis van m'n laatste menstruatie 30 oktober uitgerekend zou zijn.
Ik testte pas na 2,5 week overtijd positief en de eerste echo lukte niet goed en gaf aan dat ik bijna 3 weken later zou zijn. Maar ze durfden niet met zekerheid te zeggen of dat nou wel klopte, omdat we eigenlijk alleen het ruggetje en het koppie van die baby konden zien en ze niet zeker waren of ze de lengte dus goed te pakken kregen.
Vandaag, na een vakantie in Israel, weer een echo gehad en die was superduidelijk! De baby echt goed kunnen zien en de vingertjes (letterlijk) kunnen tellen,
Op basis van vandaag zou ik dan 13 november uitgerekend zijn. De baby is echter kleiner dan de zwangerschapskalender hier aangeeft, en aangezien ik door allerlei misselijkheid erg slecht gegeten heb en een goeie griep heb gehad en mijn opa is overleden helemaal in het begin van m'n zwangerschap, hou ik er rekening mee dat ik toch wat verder naar begin november kan zitten. Ook omdat de verloskundige op basis van het hartje (2 weken geleden gehoord) zoiets had van: wow, die is zo krachtig, je zit wel dichter bij eind oktober dan bij half november. En mijn man en ik waren beiden als baby en kind niet zo groot, (en zijn beide kinderen waren bij de geboorte ook maar 6 pond en nog geen 50 centimeter), dus tja... we zullen zien.
Maar goed: ik ben Marijke, 30 jaar (juni 31) en ik werk in de jongerenhulpverlening als ambulant hulpverlener. Getrouwd met Marc die in de IT werkt als ontwikkelaar, die twee kids heeft, (zijn om het weekend bij ons): Lisanne van 7 en Jeremy van 5.
Dit is ons eerste kindje samen, dus spannend,
Ben benieuwd hoe het hier op het novemberforum is, :-D
ik stel me maar even hier voor, dan weet iedereen een beetje wie ik ben,
Tot nu toe zat ik op het oktoberforum, omdat ik op basis van m'n laatste menstruatie 30 oktober uitgerekend zou zijn.
Ik testte pas na 2,5 week overtijd positief en de eerste echo lukte niet goed en gaf aan dat ik bijna 3 weken later zou zijn. Maar ze durfden niet met zekerheid te zeggen of dat nou wel klopte, omdat we eigenlijk alleen het ruggetje en het koppie van die baby konden zien en ze niet zeker waren of ze de lengte dus goed te pakken kregen.
Vandaag, na een vakantie in Israel, weer een echo gehad en die was superduidelijk! De baby echt goed kunnen zien en de vingertjes (letterlijk) kunnen tellen,
Maar goed: ik ben Marijke, 30 jaar (juni 31) en ik werk in de jongerenhulpverlening als ambulant hulpverlener. Getrouwd met Marc die in de IT werkt als ontwikkelaar, die twee kids heeft, (zijn om het weekend bij ons): Lisanne van 7 en Jeremy van 5.
Dit is ons eerste kindje samen, dus spannend,
Ben benieuwd hoe het hier op het novemberforum is, :-D