Even voorstellen...

Hallo allemaal, Ik heb aandachtig jullie berichten doorgelezen en twijfelde of ik hier wel aan mee kon doen (is allemaal nieuw voor mij). Ik ben in dec. 2003 gestopt en sindsdien heel actief aan het 'klussen' zoals jullie het noemen.
Ik heb de 1ste maanden een zeer regelmatige cyclus gehad en nu ben ik al een week over tijd. Gister een neg.test. Kan het zo zijn dat mijn lichaam nu pas aan het ontwennen is van de pil of is het misschien toch raak, maar kon de test het (na een week) nog niet waarnemen? Wat zijn jullie ervaringen?
 
Hoi sam,
ik ben in november gestopt en sinds 2 maanden haalt mijn lichaam rare truukjes met me uit.d.w.z bijna niet ongesteld,2 dagen overtijd en zwangerschapsverschijnselen. maar dat zegt niets over jou;het kan 2 kanten opgaan;of je bent zwanger en maakt nog niet genoeg hcg(zw.schps hormoon) aan
of je wordt gewoon ongi en is het dus de ontwenning vd pil.Clear blue is nog de zekerste test heb ik ervaren dus zou ik die gebruiken als je die nog niet hebt gebruikt,anders nog een paar dage wachten,helaas.
succes!
gr.petra
 
Bedankt voor je reactie. Ik vroeg me inderdaad of of het zo lang kon duren dat je lichaam pas doorhad dat je gestopt ben met de pil. Daarnaast ben ik het wachten ook wel beu.

Heb jij nog geen succesverhalen gehad sinds november?
 
wat bedoel je met succesverhalen?of je bedoelt dat ik ook zwanger ben geworden?
helaas, mijn collega roept nog steeds dat ik zwanger ben,maar dan komt het toch uiteindelijk door de ongi heen,haha
ik pin me er niet meer op vast.en wacht gewoon mijn ongi af,als die wegblijft dan pas geloof ik het en een positieve test natuurlijk!
 
Ja die instelling had ik ook, maar je ziet het......een week over tijd en een neg test zetten alle gevoelens van 'we zien wel' weer op zij en maken ruimte voor zenuwslopende gevoelens en gedachten.

Maar bedankt en Succes!!!
 
Ik ben nu 12 dagen over tijd en mij testen zijn (nog steeds) negatief, terwijl ik normaal een vrij regelmatige cycles heb. Ben in feb gestopt met de pil, maar ben wel vaker gestopt.
Dus, ik kan je niet verder helpen! Sorry, maar in ieder geval t komt wel vaker voor. En misschien zijn we wel zwanger, wie weet!! Succes verder.

Liefs Debora
 
Hoi Sam,

Tuurlijk hoor je hier ook thuis! je bent toch met hetzelfe bezig als wij dus welkom.

Wat je vraag betreft zoals al eerder beschreven hierboven het kan nog te vroeg zijn met de test maar je lichaam kan inderdaad ook de meest vreemde dingen met je uithalen dus ik zou zeggen wacht het nog ff af en anders over een week ofzo weer testen.

Wanneer is je NOD dag dan??( dag dat je ongesteld had moeten worden?)

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Hoor het wel.
Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan