even voorstellen

Hallo allemaal. Al enkele dagen lees ik alle berichten hier op het forum. Wat is het toch fijn om te lezen dat er zoveel mensen in het zelfde schuitje zitten. Ik ben 30 jaar en al ruim 10 jaar samen met mijn vriend. Al zo'n jaar of 5 wil ik graag kinderenmaar mijn vriend was er niet aan toe. Pas geleden heeft hij me echter verteld dat hij er ook klaar voor is en de sprong wil wagen. Zoals jullie begrijpen kan mijn geluk niet op. Ik heb een hele regelmatige cyclus en voel mijn eisprong bijna altijd. De laatste tijd zijn we echter niet echt meer aan het tellen en vrijen regelmatig. Maar nu mijn dilemma. Wij gaan zo op vakantie naar een ver land en iets zegt me dat het beter is om nog even te wachten tot we weer terug zijn. En aan de andere kant kan ik niet wachten om het te proberen. Tja wat is nu wijsheid? Mijn nod dag is stiekum 17-7.
 
Hoi Mutsie,
Welkom op het forum, het is inderdaad heel gezellig hier.
Ik weet precies hoe je je voeld. Ik wilde ook al veel eerder kinderen dan mijn man en als dan eenmaal het moment daar is dat hij het ook wil dan loop je echt op wolkjes, heerlijk.
Volgens mij kan het echt geen kwaad als je zwanger mocht raken op vakantie. Als ik jou was zal ik het gewoon op me af laten komen en er voor gaan!!!!

Heel veel plezier met alles.

Ps. wanneer gaan jullie weg?

Liefs, Ank
 
Je hoort vaak dat vrouwen zwanger worden op vakantie. Dus waag de gok.
Wie niet waagt, wie niet wint. Wat heb je te verliezen?

Gewoon lekker proberen!!!

Veel plezier en succes

Liefs Tatjana
 
Ik ben ook tijdens de vakantie zwanger geraakt. Dan ben je lekker relaxed en gaat het misschien wel des te beter. Ik zou dus gewoon lekker gaan. Waarom zou het slecht zijn? Als je al zwanger bent op het moment dat je op vakantie gaat, moet je misschien wel oppassen met wat je eet, maar verder kan het volgens mij echt geen kwaad. Fijne vakantie!!

Groetjes,
Jacqueline
 
Terug
Bovenaan