even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik lees al een tijdje mee op deze forum. Ik heb veel aan de stukjes die op de forum staan, en om te lezen dat het bij meer meiden wat langer duurd. Ik zal me even voorstellen, ik ben Doortje en 26jaar en ik ga op het moment naar ronde 7 (als vandaag mijn ongi komt). Ik heb vandaag mijn nod. Ik hoop natuurlijk dat het weg blijft maar ik voel al weer van pijn in mijn rug en buik (dus het zal wel weer komen). Afgelopen keer was ik een week over tijd (een paar testen gedaan, maar alemaal negatief) en na een week was het zover ik werd ongi. Af en toe denk ik wel eens wat is er toch mis, maar ja je mag er ook weer niet te veel mee bezig zijn zeggen ze. Ik wens iedereen heel veel succes en hoop voor iedereen dat het snel raak is.

Groetjes Doortje

Hoi doortje,
Heb ook vandaag m'n nod. Hetzelfde verhaal als jij, was de vorige keer 5 dagen overtijd en daarna pas weer ongi.
Raar hé dat je lichaam dat allemaal voor elkaar krijgt!
Nou toi, toi, toi vandaag!
Ga ook voor jou duimen!
Liefs Anne

He Doortje,

Ik ben Kayle, 28 jaar en ik ben september vorig jaar met de pil gestopt en het is jammer genoeg nog steeds niet raak. Ik hoop voor jou dat je niet ongesteld word. Wat is het iedere maand weer spannend he ?? en die tijd tussen je eisprong en NOD is altijd zooo lang !

groetjes Kayle

Hoi Doortje,

jij bent niet de enige hoor die niet binnen een maand zwanger word. Wij zitten inmiddels ook in ronde 7 en begin er ook de balen in te krijgen.

Geeft niet en we houden de moed erin gelukkig hebben we elkaar hier om elkaar te steunen.

Kus Bibi

hoi Anne, Kayle en Bibi

Bedankt voor jullie reactie. Helaas ben ik vananond ongi geworden. Dus op naar ronde 7. Ik baal er wel van maar ja we houden de moed erin! Ik ben alang blij dat mijn ongi wel optijd is gekomen (want je zit toch in spanning).
Nou meiden heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte.

groetjes Doortje

hoi, ik ben altijd op tijd ongesteld,maar was een week overtijd, heb 2 testjes gedaan; helaas negatief en ben nu ongesteld..ik baaaaaaaaaaaaal!

Terug
Bovenaan