Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal .......

Ik wil me eigen graag even voorstellen.. ben Priscilla, 23 jaar oud en sinds februari gestopt met de pil en nog steeds helemaal niets!! Duurd me nu toch ff te lang en heb nu echt wel eens zin om erover te kletsen.. (niemand weet het namelijk nog) Ik hoop hier me ei een beetje kwijt te kunnen maar zo zien gaat dat zeker wel lukken.....

Groetjes en veel liefs Priscilla

Hoi priscilla,

Welkom op het forum,het is hier inderdaad erg gezellig.
Je kunt hier altijd terecht met vragen of problemen of zomaar even.

Even over de pil, het kan wel een jaar duren voor je cyclus weer helemaal normaal is.
De meeste vrouwen doen er ook wel een jaar over om zwanger te raken.
Ik hoop dat je snel zwanger bent.

liefs niempie

Hoihoi,

Zelf schrijf ik nog niet intensief mee,wij wachten nog 4 mnd ivm ons nieuwe huis en de vakantie van volgend jaar zomer,we kunnen niet met een baby van 1 mnd jong op vakantie,vandaar....Maar welkom,hopelijk tegen de tijd dat ik wel intensief mee-schrijf hier,ben jij al zwanger,dikke knuffel
Jane,trotse mama van Duncan...

Hai meiden,

Bedankt voor jullie reactie...
Mijn cyclus is eigenlijks meteen al regelmatig vanaf het begin.. dus dat is wel lekker.
Wij zijn wel bezig met zwangerraken maar het is niet zo dat we sex hebben op de preciese dag van de eisprong.. moet namelijk wel leuk blijven en we willen er geen wedstrijd van maken ...
Moet wel zeggen dat ik hier veel lees dat veel meiden echt sexen om zwanger te raken en er toch wel een beetje door geobserdeerd door raken wat ik toch een beetje jammer vind omdat het toch iets speciaals is wat wel spontaan en met liefde moet gebeuren.... en niet op commando...
Aan de andere kant snap ik het ook wel weer want ook voor mij is het iedere keer weer een telleurstelling als het niet zo is....

Groetjes......

Hoi Priscilla,

Veel succes met het zwanger raken!
Je geduld wordt vast beloond.

Zelf ben ik 29 en vanaf maart/april bezig. Mijn man en ik proberen zoveel mogelijk rond de eisprong bezig te zijn. Niet geobserdeerd, maar gewoon als we het fijn vinden - niets geforceerd - en er dan ook meer kans is op een bevruchting. Daar gaan we beiden voor dus is het letten op wanneer helemaal no problem.

Maar je moet er mee bezig zijn zoals jij het prettig vindt hoor. En een spontane zwangerschap is natuurlijk het allermooiste.

Roos

Terug
Bovenaan