even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben al een aardig tijdje op dit forum maar steeds anoniem en aangezien ik al vele verhalen volg en ook steeds bekende namen zie doe ik het ook maar. Zodat jullie ook ons vehaal een beetje kunnen volgen.

Om te beginnen LILLIAN hoe is het nu met jou? Misschien handig om erbij te zeggen dat de pillentip van mij komt.

Wij zelf zijn 14 maanden bezig om zwanger te worden dat is tot nu toe zonder succes. Na een bezoek aan de gyn weten we nu waarom. En dat is omdat mijn man verminderd vruchtbaar is maar we hebben binnenkort een tweede test en hopen op een beter antwoord dan de vorige. Er moet 3 maanden tussen zitten om weer te kijken of het al van betere kwaliteit is geworden of niet... Drie maanden duren zolang als je wacht dat merken we nu pas.
We houden jullie op de hoogte als we nieuws van de gyn hebben.

Verder wil ik iedereen veel succes wensen. De zwangeren veel geluk gewenst

liefs rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Ik hoop dat de volgende uitslag wat beter is! Mijn vriend is ook verminderd vruchtbaar(kwaliteit en hoeveelheid is niet goed). Maar voordat we voor de tweede test moesten komen was het al raak. En weet je wat ik gedaan heb? Ik dacht, als de zwemmertes niet zo best willen,dan moet ik ze maar even helpen haha. Dus na het vrijen even een paar minuutjes met de beentjes de lucht in.
Misschien ook een tip voor jou? Heel veel succes meid!

Liefs, Monique23

Welkom Rozemarijn,

rot zeg dat het zaad niet goed is hopelijk is het volgende keer wel goed en heb je wat aan het verhaal van Monique?!

Welke hoeveelheid hebben ze dan genoemd bij je vriend??

sterkte Chili

ps MONIQUE hoe houdt je je benen dan in de lucht gewoon een beetje of zoals bij de gym als een kaars of ???

Terug
Bovenaan