Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Jeanette ik ben 22 en ik ben nu sinds maart bezig om een kindje te krijgen. Ben in mei weer begonnen met de pil en toen bleek dat ik in juni dat ik in verwachting was, maar dat is omdat ik weer aan de pil ging uitgelopen in een miskraam (vroeg stadium) Ik ben toen in augustus weer met de pil gestopt. mijn cyclus is zeer regelmatig (27 dagen). Vrijdag is mijn nod dag en ik hou erg hel rekening mee dat ik ongesteld wordt, maar ergens blijf je hopen dat het toch een keer gelukt is. Normaal gesproken heb ik altijd zo'n 3a4 dagen voor de tijd lst van een bruine afscheiding of soms zelfs al een beetje rood. Deze week alleen nog niet. Gister zat er alleen een heel klein vlekje bloed op het toilet papier dus ik was gelijk wer aan het huilen over het feit dat het allemaal zo oneerlijk mensen die geen kinderen willen raken zo zwanger en anderen die het willen moeten zo lang wachten. Marr nu bleek dat dat vlekje van een klein sneetje af kwam. Dus de hoop is weer een klein beetje groter geworden.
Sorry voor de lap tekst maar ik moest het even kwijt. (Met vriendinnen kan ik het er niet over hebben want die willen nog lang geen kinderen en die moeten er niet aan denken een kind te kijgen nu vandaar ik het hier doe). Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Groetjes en nog de beste wensen voor 2005. Liefs Jeanette1982

Mag ik je vragen waarom je weer aan de pil ging?
Heel vervelend dat je een miskraam kreeg, maar zou dat echt door de pil gekomen zijn? Het maakt voor je teleurstellende gevoel uiteraard niet uit waarom het mis gegaan is, maar ik vroeg me gewoon af of de pil een miskraam kan opwekken.

Sterkte en heel veel succes en hopelijk geniet je snel weer van een roze wolk.

hai!
Wat leuk, nog een jong iemand die zwanger wil worden, ik ben zelf 21, en net gestopt met de pil! laat je even weten of het raak is? ik duim voor je!

Ik hoop voor je dat het deze keer raak is.Heel veel succes.

Als je zwanger wilde worden, dan ga je toch niet weer aan de pil??????????

hoezo al lang bezig? Je bent toch pas in augustus met de pil gestopt?

ik vind het tof dat er ook iemand van mijn leeftijd op het forum zit, ik ben 21 en ik heb een zoontje van 15 maanden, heel erg gewenst en gepland wwant meestal komt die vraag als ik mijn leeftijd zeg, wij zijn nu bezig met nummer 2 maar het lukt niet zo snel als de vorige keer... we zien wel, veel succes

Terug
Bovenaan