Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben nieuw hier.

Ik ben 23 jaar en probeer nu sinds een maand zwanger te worden, de wens was er al veel langer maar omdat mijn vriend mij vorig jaar ten huwelijk heeft gevraagd, hadden we besloten om het nog even uit te stellen.
Nu trouwen we in mei en het allerliefste hoop ik al in verwachting ben als de grote dag daar is.

Ik weet dat het de eerste maand bijna nooit lukt maar ik hoop het zo erg, volgende week zaterdag moet ik ongesteld worden dus we zullen zien, ik heb alvast een test in huis gehaald en ik slik nu al 4 weken folium.

Als iemand nog tips voor me heeft dan hoor ik dat graag!!!!!

Groetjes

Hoi Mirella,

Wat leuk voor je dat jullie gaan trouwen. Gefeliciteerd.

Ja tips heb ik eigenlijk niet.....het komt vanzelf denk ik maar.
Zit zelf in de 3e ronde en had 29 maart ongi moeten worden...maar voel wel gerommel in mijn buik dus het zal zo wel komen.
Ik gebruik vanaf dat ik gestopt ben met de pil ook foliumzuur...en ik draag een maansteen of het helpt weet ik niet, maar baat het niet dan schaadt het niet toch?

Succes!

Gr. Cindy

Hoi Cindy,

Het voorjaar is een vruchtbare periode (zeggen ze hihihihi) dus ik hoop voor je dat het wegblijft.

Groetjes Mirella

Succes

Hey Mirella,

Gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst en heel veel succes met het zwanger worden, hopelijk gaat het snel lukken!

Liefs,
Sting

Terug
Bovenaan