Even voorstellen :-)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik kom uit Noord-brabant en ben sinds 23 juli 2004 getrouwd, nu hebben we de volgende grote stap gezet, we willen graag een eerste kindje.

Ben al even aan het rondneuzen hier op het forum en heb er al veel info uit kunnen halen. Heb me gisteren aangemeld en vind het leuk met andere de delen wat ik voel en denk.

De sfeer die hier op het forum hangt vond ik erg fijn vandaar dat ik dit forum heb gekozen!!!

Jullie gaan me vast wat vaker zien!

Groetjes,
Sting

Hoi Sting

Welkom

Ik ben natasja 24 jaar jong en zit nu in ronde 2 en ben een paar dagen overtijd

hoooooooo spannend!!

Ik ga voor me tweede mijn eerste is bijna 3

Ik zit hier nu ook een tijdje en het is idd erg gezellig

groetjes natasja

Hoi Sting
Welkom op deze site!
Ik zit er nu ook een paar weken en het is erg prettig om hier vanalles met elkaar te bespreken.
Ik ben 24, bijna 25 en heb een (stief)dochter van 6 en ga nu voor een eerste kindje met
mijn vriend.
Ik zit in ronde 2, morgen mijn nod, spannend!!
Wanneer is jouw (eerste?) NOD?

Succes liefs Steef

Hallo sting,

Welkom hier, het is hier erg gezellig vind ik ben 23 jaar en  hier sinds een weekje, ik trouw morgen precies over 6 weken spannend hoor........ en wij zij nu in de eerste ronde om zwanger te raken, het lijkt ons zo leuk om zwanger te zijn als we trouwen.

Veel succes groetjes Mirella

HOi hoi

Erg leuk dat je er bent.
Zodra ik de nieuwe nod lijst maak zet ik jou er ook op. Ik zit ook in ronde 1, en heb 3 mei mijn nod dus ik moet nog wat langer wachten. Maar wat is het spannend he !!

In ieder geval veel suc6
Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan