even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hai,
zal me ff voorstellen,ben diaan ben moeder van een zoon van veertien jaja
en nu in een nieuwe relatie en begin nu weer helemaal opnieuw!!
erg spannend allemaal ook al is het de tweede keer ben nu in ronde twee en toch is het allemaal heel erg nieuw voor me je vergeet snel het is dan ook al vijftien jaar geleden dat ik zwanger ben geweest!heb nu een nieuwe relatie en we willen dit gewoon samen nog een keer meemaken als het ons gegund is

Hoi Diaan,

Welkom op deze site.
Het is hier hardstikke gezellig (ik schrijf zelf niet zo vaak, maar ik lees alles)

Wij zijn ook in de 2e ronde. Weliswaar zijn we bezig vanaf april 2004 maar ik heb in maart 2005 een miskraam gehad.

Sinds juli 2003 ben ik getrouwd en ik heb reeds een dochter van 14 dus ik zit een beetje in het zelfde schuitje.

Veel suc6!

Groetjes,
Linneke

hai linneke,
jeetje meid wat erg voor je
dus je bent er gelijk weer voor gegaan??
ben benieuwd hoe het mij vergaat ik bedoel ik ben dan wel moeder van een zoon van veertien maar je weet nooit of het nog eenkeer lukt toch?

maar ik heb wel het idee dat ik er nu veel bewuster instap dat zal jij ook wel hebben
had het er met mijn vriend over zal een heel apart iets zijn het ene kind al bijna klaar met school en dan nog zo'n lekker frummeltje erbij
wanneer is jou volgende nod dag??en hou je me op de hoogte??
dit is voor mij de week om er voor te gaan mijn nod dag is zaterdag 30 april dus duimen maar weer
groetjesxx

Terug
Bovenaan