Even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Heb stiekem al een paar reacties gepost, nu maar even voorstellen:

Mijn naam is Saskia, 26 jaar, en woon samen met mijn vriend (binnenkort echtgenoot hihi, we gaan 15 juli trouwen!). Dit is onze eerste poging en we vinden het allemaal erg spannend!

Ik ben werkzaam op een laboratorium, 4 dagen per week en het is de bedoeling dat ik dat ook blijf doen.

Ik wens jullie allemaal (en mezelf ook natuurlijk) heel erg veel succes met het zwanger worden!

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Ik zag net dat je op mijn berichtje had gereageerd

Welkom op het forum en ik hoop dat je het leuk vind en dat we lekker kunnen babbelen over waar we allemaal mee bezig zijn.....

Leuk dat je gaat trouwen en het duurt niet zo lang meer, gefeliciteerd
en nu ook maar hopen dat binnenkort jullie geluk nog groter wordt.

Het is voor ons allebei nu dus spannend, en je hebt gelijk je moet niet
helemaal op je lichaam vertrouwen.....maar het zou leuk zijn als het
deze ronde zo mag zijn....

Ik wens je heel veel succes........en hopen dat de red devils wegblijven.

Liefs Cindy

Hoi Saskia,

Spannend hoor, maar wat een leuke tijden. Zal wel een hele mooie huwelijkscadeautje zijn he, wieweet.
In iedere geval welkom op de site, je kan met allemaal toekomstige moeders babbelen, er is niet zo lekker als gewoon even je verhaal kwijt te kunnen en daarop reacties te krijgen.
Veel plezier met je trouwdag en tot mails, veel liefs natascha, 25 jaar.

Hey Saskia,

Welkom op het forum. Wat leuk voor jullie dat jullie er nu helemaal voor gaan!
Ik zag dat jullie 15 juli gaan trouwen...spannend. Ik ga precies 8 dagen voor je
trouwen!!! Donderdag 7 juli!! Hebben jullie al alles geregeld? Wij bijna alles....!
Succes met zwanger worden! En een geweldige dag toegewenst. Veel liefs xxx isa (20 jaar, ronde 6).

Ja, wij hebben alles al geregeld, als het goed is kunnen we zondag de ringen ophalen (die hebben we speciaal laten ontwerpen) dus dat is ook erg spannend.

Al met al hele spannende weken....

Vanavond kon ik me niet inhouden en heb ik tóch maar vast een testje gedaan, helaas negatief. Dan toch maar weer een beroep doen op mijn geduld...

Terug
Bovenaan