Even voorstellen.....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wilde me even voorstellen. Ik ben Aster en ik ben 29 jaar.
We zijn nu weer begonnen om zwanger te worden. Ik heb een zoontje( Luuk)  van nu 16 mnd en heb helaas 3 miskramen gehad. 1 voor Luuk en 2 een 4 maanden geleden.
We hadden besloten om voor een tweede te gaan maar dat liep helaas op dus 2 miskramen uit. Toen hadden we besloten om even rust te gaan houden en nu gaan we er weer voor.

Beetje angstig en heel spannend.

Ik zal jullie verhalen gaan lezen en hoop dat we snel zwanger kunnen worden en ook dat alles goed zal gaan.

Groetjes.

Hoi Aster,

Welkom op het forum! Ben jij niet al eens eerder hier geweest? Het kan ook zijn dat er iemand geweest is met dezelfde naam. Wat jammer dat je al meerdere miskramen hebt gehad. Ik kan er over mee praten. Heb er inmiddels ook 2 achter de rug. 1 voor onze zoon en 1 in april van dit jaar.
Ik hoop dat jullie weer vlot zwanger zijn, en dat het dit keer helemaal goed gaat!

Groetjes, Kat

PS: Als je je NOD doorgeeft aan Sas 24 dan kom je ook op  DE lijst.

Ja het klopt dat ik hier meer ben geweest maar omdat we even rust hadden genomen heb ik hier ook even niet meer geschreven.

Leuk dat je reageerde en mijn NOD is een beetje moeilijk we zitten namelijk nu in ronde 1 maar ik denk tussen 21 en 23 juni.

Vindt je het niet moeilijk soms om weer zwanger te worden en dat het dan weer mis kan gaan. Ik wel!!! We willen heel graag maar die eerste paar weken vindt ik echt vreselijk...

Groetjes Aster.

Hoi Aster,
Lees al een paar maanden af en toe eens wat berichtjes, maar heb me eindelijk aangemeld. Het is allemaal ontzettend spannend en leuk vooral om de zo herkenbare verhalen te lezen..........
Zijn momenteel in ronde 8 voor ons 1 ste kindje. Ben helaas gister ongesteld geworden, na 5 dagen overtijd. Toch zet hetb niet echt door, maar de test van gister ( voor ik ong werd) wees uit dat ik niet zwanger was.

Helaas............... op naar de volgende maand.
Leuk kennis met je gemaakt te hebben en ook jij heel veel succes met zwanger worden
Groetjes Mees

Hoi Aster,

Op dit moment heb ik die angst wel weer. Maar in april was ik er heilig van overtuigd dat het goed zat. Niet dus. Dus voor ons zit onbezorgd genieten er niet in. Dat was zowieso al moeilijk omdat we erfelijk belast zijn. Maar goed, als het weer zover is gaan we ons best doen om er weer een beetje van te genieten! Het zal even duren, maar na 20 weken moet dat toch gaan lukken. Dan weten we (zo goed als zeker) of het allemaal goed gaat.
Ik zal voor je duimen volgende week!

Groetjes, Kat

hallo ik zal   me ff voorstellen ik ben egbertje en ben 37 jaar   en heb 3 kinderen nu willen we graag een baby er bij   en ik ben in de ronde 2 en hoop dat het   nu lukt bij mijn andere 3 kinderen was gelijk de eerste keer raak en heb het gevoel dat het nu niet wil vlotten omdat ik ik 2 kleine vleesboompjes in mijn baarmoeder heb volgens de huisarts kan dit geen kwaad   is er meschien een die het zelfde heeft wat ik heb .mijn lichaam vloets aan dat ik zo ongesteld kan worden ik wens dat iedereen snel zwanger raakt want het is het mooiste moment in je leven groetjes egbertje heb een msn dus diegene die me toe wil voegen hebt mijn zegen egbertjuh_36 @hotmail.com

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!!!!

Wat gaan jullie in dit mooie weekend doen? Wij gaan gezellig bbq met vrienden.

Allemaal een leuk en gezellig weekend,

Gr Aster

Terug
Bovenaan