even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is Suzan en ik probeer zwanger te raken van mijn 2e kindje. ik ben 28 jaar en ben sinds mei aan het proberen. Bij mijn eerste kindje duurde het 18 maanden voordat ik zwanger en ik hoop niet dat dat nu weer zo is. Ik vind het erg spannend allemaal.   Ik vind het verder heel erg mooi dat iedereen hier elkaar kan steunen als iemand het nodig heeft. Ik zal zeker vaker op dit forum komen.

Groetjes van Suzan

Hoi Suzan,

Leuk om je hier te zien en heel veel succes met het klussen voor het tweede kindje.
Ik hoop je hier inderdaad ook vaker te zien het is idd erg fijn dat we elkaar helpen
en steunen als er moeilijke tijden zijn. En het fijne is ook dat er altijd iemand is die je
begrijpt en weet waar je het ver hebt.

Groetjes Simone.  

Hoi Suzy,

Net als jij ben ik een newby on the block. Kwam toevallig op deze site terecht en moet zeggen dat ik me erg welkom voel. Heel veel succes en vergeet niet van het klussen te genieten!

Loes, 1e kindje, 1e ronde!

Hoi Suzy,

Net als jij ben ik een newby on the block. Kwam toevallig op deze site terecht en moet zeggen dat ik me erg welkom voel. Heel veel succes en vergeet niet van het klussen te genieten!

Loes, 1e kindje, 1e ronde!

Hoi meiden!
Welkom hier op het forum!
Ik ben Nicole, 28 jaar en wij zijn sinds december bezig om zwanger te worden van de 2e. Wij zitten nu in ronde 8 en vandaag is mijn NOD. Spannend? Nee, helaas niet echt. Ik heb alle seintjes al gehad dat ik ongesteld ga worden dus ik ben momenteel wachtende op die rode duveltjes.
Bij de eerste was het bij de 2e ronde al raak, dus jullie kunnen je misschien wel voorstellen hoe frustrerend het inmiddels wordt. Maar we blijven er wel positief onder hoor. Vanmiddag ga ik een maansteen kopen, dat schijnt te werken. Ik heb zelfs ergens op internet gelezen dat het werd geadviseerd door een gyneacoloog.
SuzyQ, ik hoop voor jou dat het deze keer inderdaad wat sneller gaat dan bij de vorige.
Zijn jullie bij de vorige de medische molen ingestapt of is het wel allemaal op de natuurlijke manier gegaan?
In ieder geval wens ik iedereen veel plezier en succes met klussen!

Groetjes Nicole

Hoi Suzan, jij ook welkom.
Wij gaan ook voor de tweede en ik was de eerste keer in ronde 3 zwanger.
Ik vind het daarom errug verontrustend steeds te lezen dat het de eerste keer heel snel ging en dat het de tweede zo lang duurt .
Ik hoop voor jou dat het daarom nu omgekeerd is en je lekker snel zwanger bent.

Succes!

Groetjes TeHa

hoi hoi

welkom hier!! het is hier beregezellig en je hebt idd veel steun, maar ook hulp en ervaringen!!

heel veel plezier!!

liefs janine

Hallo,

Leuk al jullie berichten! Ik voel me hier al helemaal thuis. Ik ben niet in de medische molen gestapt bij de eerste. We hadden zoiets van "we zien het allemaal wel" Dit word geloof ik nu mijn 3e ronde. 2 augustus is de dag dat de rode duiveltjes moeten komen (ik hoop het natuurlijk niet!)

Liefs suzan

Terug
Bovenaan