Even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik kom ook met jullie meedoen. Zal me even voorstellen. Saskia, 30 jaar, net getrouwd (5 augustus). Hiervoor waren we al een beetje aan het freewheelen (kijken of het lukt) maar nu na de trouwdag gaan we er helemaal voor! Dus vandaar nu echt de 1e ronde...

Heb ook meteen een vraagje: Ik ben altijd eerst een dag of twee aan het "trutten" voordat mijn ongesteldheid echt doorzet. Wat is dan volgens jullie de eerste dag van mijn ongesteldheid? de eerste trutdag, of als het doorzet?

Groetjes van Saskia

Hai Saskia,

Welkom op het forum, pas maar op want het is superverslavend!

Ik denk dat toch gewoon de eerste dag van je ongi de eerste trut dag is zeg maar.
Want je bent dan toch al wat bloed aan het verliezen.

Succes met klussen.
Liefs bibbi

Hoi allebei

Ik heb het nagevraagd, maar de eerste dag van je menstruatie is de dag dat het echt (met volle kracht dus) doorbreekt. Die dagen "trutten" kan namelijk ook een week duren!!

Liefs Annet

Hoi Sas..

Welkom hier en veel succes met zwanger worden!
De eerste dag van je menstruatie is iid de dag dat het echt doorbreekt..

groetjes Bats..

zal me ook maar ff voorstellen

Ik ben Yvonne, 26 en getrouwd met Ron

We hebben een zoontje Lucas van anderhalf en sinds vorige maand zijn we bezig om een broertje of zusje voor hem te knutselen

Hoi Saskia en Yvon,
Welkom op het forum. Hopelijk zijn jullie heel snel zwager.

Zeg Von, was jij niet diegene met aandelen in ovulatietesten .

Groetjes TeHa

jahaaa Teha

hoezo interesse
Moet ik ze langsbrengen ik weet waar je woont

Hoi,

Bedankt voor de reacties! Nu kan ik wat beter inschatten wanneer precies mijn vruchtbare dagen zijn. Ik voel mijn eisprong namelijk niet, maar heb wel altijd de dag erna zere borsten, maar dan ben ik dus zeker te laat....

Groetjes van Saskia

Terug
Bovenaan