Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even voorstellen hoor. Ik ben hier al eerder lid geweest, maar lang weggeweest. Vorig jaar oktober ben ik bevallen van ons zoontje, na 3 lange jaren proberen. We dachten al dat het niets ging worden, maar uiteindelijk is het toch gelukt!
Nu willen we graag een tweede, maar af en toe vragen we ons natuurlijk af of het weer zo lang gaat duren. Mijn cyclus is na de bevalling nog steeds niet helemaal normaal, ook vanwege borstvoeding, dus ik weet niet wanneer mijn NOD is. Nou ja, we merken het wel.
Ben benieuwd wie hier allemaal 'rondhangen'!
Davina

Hallo Davina,

Welkom terug zou ik zeggen! Spannend om het weer te proberen maar niet zo handig omdat je cyclus nog niet goed loopt. Idee misschien om de persona te kopen? Handig apparaat dat je cyclus weergeeft. Normaal om juist niet zwanger te worden, maar door juist te vrijen op de dagen dat hij het afraadt, heb je grote kans om zwanger te worden! Het laat namelijk precies zien wanneer je je eisprong hebt. Handig dus.

Heel veel suc6 ermee! Spannend.
Groetjes Billy

Hoi Billie,

Da's wel een idee. Ik doe al min of meer zoiets; ik gebruik de Maybe Baby. Maar we zijn nu (nog) niet in de stressfase dat het per se moet lukken. We zijn heel rustig aan begonnen en we kijken wel waar we uitkomen. Maar als het over een half jaar nog steeds niet is gelukt, zullen de zorgen ook wel weer komen. Nou ja, ga ik nog even niet van uit....!

groetjes, Maria

Terug
Bovenaan