even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben Karin en vanaf vandaag nieuw op de forum.
Ben september 2004 gestopt met de pil.En vanaf januari 2005 serieus bezig om zwanger te worden.Heb nu 10 pogingen achter de rug.Nu is het duimen tot 9 novermber 2005.Dit is dan de 11e poging.Mijn cyclus is regelmatig 28-29 dagen.Dit is de 2e x dat ik het met de ovaluatie test heb gedaan,dus ik ben erg benieuwd.Heb zelfs 3 nachten met het voeteneind omhoog gelegen.Wie heeft dit ook zo.Want ik weet het onderhand echt niet meer.Geef het nog tot eind/begin dit jaar de kans en anders ga ik maar richting de huisarts en mijn vriend dan ook maar meteen mee.Wie maakt dit ook zo ongeveer mee?
Ja, ik wil ook wel op die NOD lijst.

groetjes Karin

Hoi Karin, welkom op het forum der ongeduldige (a.s.) moeders.
Moeilijk he, dat wachten op je wondertje?
Helaas is het niet iedereen gegund pats boem zwanger te zijn.
Er zijn er hier genoeg die net zo lang of langer  dan jullie bezig zijn, dus je zult je ei hier wel kwijt kunnen.
Zit zelf nog maar in ronde 5 voor een tweede kindje, dus ik mag helemaal niet klagen.

Heel veel succes met zwanger worden.

TeHa

He Karin,

Welkom op dit gezellige forum.
Je kan hier al je vragen en verhalen kwijt en voor je het weet ben je verslaafd.

Wij zitten trouwens in ronde 9 wat duurt wachten lang he!

Liefs Bibbi

Hoi Karin

welkom hier!!
Wij zijn sinds april dit jaar "bezig" voor ons eerste kleintje. Maar ik wordt met de maand ongeduldiger
Misschien dat november voor allen hier een gelukmaand wordt?!

DiSilva

Hoi Karin,

Welkom op het forum!! Wat duurt dat wachten lang he! maar wie weet ...gaan we met z'n allen naar het juli forum.

Wij zijn met ronde 9 bezig en deze maand voor de tweede keer met ovulatie testen aan de slag. Vorige maand precies op de dag 13 en 14 gaf de test positief aan, dus op juiste moment geklust maar helaas.  Deze maand heb ik eigenlijk pas op dag 14 en 15 getest. Niet echt handig maar wel vanaf dag 11 flink geklust.  We wachten maar weer  af. Hebben jullie dat ook dat spontaniteit er  een beetje afgaat in de week van de ovulatie.  Maar ja, we hebben het over voor het goede doel.

Verder gisteravond geweldig nieuws gehad. Vrienden van ons  die al bijna drie jaar bezig waren en beetje de moed hadden opgegeven...zijn ZWANGER!! Ik ben hieperdepiep van dit nieuws. Ik vind het zo fantastisch voor ze.  Dit wilde ik gewoon even kwijt. ook een beetje positieve berichten.

Gr.  Natalie  

Ja,met Karin hier.Het is weer zover.De rode vlag hangt weer uit.Nu was ik het zat dus ben vanmorgen bij de huisarts geweest.Nu mag mijn vriend eerst ook nog eens even komen van de week.Dus ik ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.Hoop dat het toch nog maar gewoon spontaan gebeurt.Nu op naar 4 december.

groetjes Karin

Hoi meiden,

Ook ik begin erg ongeduldig te worden. Ben net ongesteld geworden en ga nu voor ronde 8. Het wachten is zo vervelend en ik vind het ook zo naar dat ik merk dat ik steeds jaloerser wordt op alle zwangere vrouwen...NIet dat ik ze het niet gun natuurlijk maar elke keer als ik blij nieuws lees hier of in mijn omgeving met zwangere te maken krijg voel ik een steek van verdriet...Herkennen jullie dat?
Ik ben zelf begonnen met de Persona, volgens mij is dit op langere termijn goedkoper als de ovulatie test dus misschien een tip.
Merk zelf ook dat vrijen minder spontaan gaat in de vruchtbare week en als die week dan voorbij is hoeft het ook niet zo. Heb afgelopen maanden wel gemerkt dat het niet altijd alleen maar leuk is om voor een kleintje te "klussen". Maarja we gaan er deze maand weer met frisse moet tegenaan natuurlijk!

Hier met Karin even,de uitslag van het zaad van mijn vriend was positief.80% goed.
50% is voldoende.Nu mag ik maandag 2 brieven op gaan halen bij de huisarts.1 voor mij en 1 voor hem.Heb op dag 12 een positieve ovluatie.Dus we zijn al weer flink aan het klussen.Ik hou ook mijn temperatuur bij,maar die blijft rond 37- 37,1 -37,2
Dat heb ik altijd,dit is geen stijging van 0,4.
Dus denk dat in die brief staat dat ik de gynacoloog mag gaan bellen in  het Radboud ziekenhuis.Daar ga ik dus maar naar toe.Wetend of ik nu wel of niet zwanger ben.
Op 4 december ????????????
Zal je maar hebben dat je bij de gyn komt,dat je ineens zwanger blijkt te zijn.Wij ijn nog maar 10-11 maanden bezig,maar dt heb ik niet tegen de huisarts gezegd.Ik had er 1 1/5 jaar van gemaakt.Ik was nieuwschierig.

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan