Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb me al een poosje ee beetje ingelezen in het forum.
IMijn man en ikz ijn pas getrouwd en ik ben vrijwel direct gestopt met de pil. Ik weet dus niet of mijn cyclus regelmatig zal zijn. Maar ervan uitgaande dat het netjes 28 dagen zou zijn was mijn NOD afgelopen maandag!!!!
Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik voel me blij vlagen wat misselijk, heb steken in mijn buik, ben erg duizelig geweest.

Help????

groetjes

Oh ja,

Ook heb ik het gevoel dat mijn buik opgezwollen is.
Tja je zoekt nu ineens overal wat achter he?

Mijn vraag is eigenlijk. hoe lang is normaal om te wachten voor je gaat testen?

Liefs

Hai

Ik heb hetzelfde gehad als jou. Wij zijn namelijk in mei getrouwd en in juni ben ik gestopt met de pil. Ook ik ben toen een tijd misselijk en zo geweest en dacht dat ik zwanger was, helaas. In de grote vakantie dus in augustus ben ik op gegeven moment naar de dokter gegaan, ik voelde mij steeds zo misselijk, moe enz. Had een test gedaan en die was negatief. De dokter vertelde mij dat dit kwam door mijn hormonen en schijnt en blijkt dat je lichaam tijd nodig heeft. Ik heb toen een aantal cyclussen gehad van 34 en de laatste van 43 ook ik zit nu weer in de zenuwen zal het wel zal het niet heb een test gedaan en helaas negatief. Maar ja wie weet duurt mijn cyclus deze keer ook wel weer 43 dagen dus te vroeg getest. ik hoop dat je hier wat aan hebt ik ben benieuwd hou je mij op de hoogte

liefs wies

Tja, het blijft spannend.

Ik heb geen idee.
Ik wacht gewoon nog even af.
Wanneer heb jij gestest dan?

Jij heel veel succes.

Hou je me op de hoogte?

Liefs Mier

Terug
Bovenaan